Havainnoista ilmoittakaa omistajalle tai poliisille numeroon 10022.
Saat auton etsintään tuhat silmäparia lisää

Mä tiedän ketkä sillä kävi!dimebak kirjoitti:Tai varkaat ovast semmoisia "talidomeja", jotka kävivät alkusyksystä mun autossa. Veivät autosta kolme cd-levyä (joista kolmas oli vielä soittemassa) ja maglite-lampun. Ei kelvannu Oakleyt (~210EUR), Leatherman Juice CS4 (~aika paljon euroja), mun "rohkaisuryyppypulloa" (on tosi läheltä piti tilanteita varten), "pinohiiren" mankkaa (ei edes paneelia) ja homman kruunasivat sillä, että laittoivat hanskalokeron lukkoon (mitä se normaalisti ei ole)
Ikävää todeta että varkaat kehittyvät nopeammin kun mitkään hälyyttimet tai ajon estot on miltei sama miten on estetty niin lähtee jos on sellainen porukka asialla joka sen auton haluaa, toki se ehkäisee harrastelija varkaat mutta ei ammattilaisiaSpeedou kirjoitti:Käyppäs koputtamassa puuta! Ne varkaat on vaan nykyään pirun taitavia
Pitää varmaan ottaa yhteyttä Marc Weber Tobiakseen - kaveriin, joka tiirikoi parhaimmillaan 7 sekunnissa (ja keskimäärin n. 4 minuutissa) maailman turvallisimmaksi hehkutetun Medeco3 -lukon, jolla suojataan mm. Pentagonia ja Yhdysvaltain ydinaseiden laukaisutiloja. "High-security" -lukon pitäisi kestää tiirikointiyrityksiä minimissään 10-15 minuuttia ennen antautumistaan.Mimmi kirjoitti:Noh, samainen taho (SVK) tarjoaa 10 000eeron palkkion toimivasta käynnistykseneston ohituspalikasta.
Sama tarjoushan on voimassa myös Abloy Exec lukon toimivaan tiirikkaan.