kontin tilavuus
kontin tilavuus
Ei löytynyt haulla Että onko vaikea saada 26tuumainen polkupöyrä kyytiin Vai mahtuuko ylipäätään edes kyytiin ? 

Re: kontin tilavuus
Kyllä mahtuu, kun laittaa takapenkin nurin, mahtuu niin, että menee kontti hyvin kiinni, kannattaa ehkä myös ottaa hattuhylly irti kuljetuksen ajaksi, ainakin itse tein niin ja se helpotti samalla lastausta. 

-
- "Hirsch"
Paljon on pyörää kuljetettu ja hyvin mahtuu. Välillä on viety sekä omaa että vaimon maastopyörää kyydissä. Ei kyllä tee enää yhtää mieli kuljetella peräkoukkutelineellä pyörää 

Skoda Fabia 1.4 tdi
ex NG900 S 2.0i -96
ex NG900 S 2.0i -96
-
- "Aero"
Kaikki mitä olen OG9-3:n sisällä yrittänyt kuljettaa olen myös onnistunut kuljettamaan. Tiskikoneet, pyykkikoneet ja liedet paketeissaan. Huonekaluja jos jonkinmoista. Eniten taisi tehdä tiukkaa erään kaapiston kanssa. Noutovaraston myyjä naureskeli, että ei onnistu, mutta mahtuihan sekin, tosin pisimmät osat joutui nostamaan etupenkkien niskatukien päälle. Siellä sitten hieman kyyryssä ajeltiin
Polkupyörän kanssa ei tee tiukkaa melkein mitenkään päin. Ja kaikki edellä mainitut takakontti täysin suljettuna.

Saab 9-3 SE 2,0i '98
Helposti kyllä meni
turhaan panikoin pyörä kauppias oli kyllä sitä mieltä että ei tule onnistumaan. mutta kuinkas kävikään 

140metriä painekyllästettyä lautaa meni helposti 

3Spoke-double orkkis Aeron vanteet en ole saanut mahtumaan konttiin ilman selkänojan taittamista, jos ne kaikki haluaa konttiin, renkaina 215 tai 225 on kokeiltu.
9-3 koko pakoputkisto mahtu selkänojat taittamalla kyytiin, rosteriputkisto myös.
9-3 koko pakoputkisto mahtu selkänojat taittamalla kyytiin, rosteriputkisto myös.
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.