Sattuuko joku tänne kirjoitteleva omistaa kyseisen punaisen tarrallisen 9-5:n? Auto on ollut jonkin aikaa parkissa eräiden opiskelija-asuntojen parkkipaikalla, lisäksi voisin lyödä vetoa, että olen saman kuljettimen samalla rekkarilla nähnyt Ylivieskassa.
Terveisin, se Sievistä Kuopioon muuttanut vihreä tarrallinen ysisatanen melkein viereisestä parkkiruudusta.
KUOPIO, Neulamäki ja punainen 9-5
KUOPIO, Neulamäki ja punainen 9-5
Mercedes Benz C 200 CDI AT -02
Re: KUOPIO, Neulamäki ja punainen 9-5
Tervehdys!
Minun Saappihan se on. Jotta terveiset takaisin vihreälle ysisatalle!
Ja kyllä, auto on pyörinyt Ylivieskassa ensimmäiset 10 vuottaan. Ja sieltä bongaa edelleen, silloin kun tulee reissua kotipaikalle.
Olenkin etäisesti tsuumailtua autoasi..ja nyt selkis, että kyllähän se puhallinmalli on
Taisitkin ajella vastaan tuossa yksi päivä Neulamäen alla. Räpylän heilautus myöhästy vähän, oli nimittäin vaihteiden hämmennys kriittisesti kesken (näitä matalapuhalteisia kun joutuu vähän käskeen, jos meinaa mäelle ylös asti
)
Postauksia ei foorumille ole tullut, mutta seurattu on säännöllisesti jo pidempää.
Minun Saappihan se on. Jotta terveiset takaisin vihreälle ysisatalle!
Ja kyllä, auto on pyörinyt Ylivieskassa ensimmäiset 10 vuottaan. Ja sieltä bongaa edelleen, silloin kun tulee reissua kotipaikalle.
Olenkin etäisesti tsuumailtua autoasi..ja nyt selkis, että kyllähän se puhallinmalli on

Taisitkin ajella vastaan tuossa yksi päivä Neulamäen alla. Räpylän heilautus myöhästy vähän, oli nimittäin vaihteiden hämmennys kriittisesti kesken (näitä matalapuhalteisia kun joutuu vähän käskeen, jos meinaa mäelle ylös asti

Postauksia ei foorumille ole tullut, mutta seurattu on säännöllisesti jo pidempää.
Onkohan mahdollisesti sama yksilö, mikä tässä viimeviikkoina käynyt myös sairaalakadulla pyörähtämässä(päivää en muista)? Tarra oli ikkunassa.
Joo, ilmeisesti tultiin vastakkain mäen alla. Itse en edes huomannut, kun katselin paloasemalle päin, mutta emäntä hihkaisi kyllä, että tuttu Saappi tuli vastaan.
Oli omassa autossa vähän teknisiä ongelmia akun kanssa, joten kesti hieman saada auto liikkeelle ja kesärenkaat alle. Kyllä se olikin aneeminen ilmestys talvimonoilla.
Oli omassa autossa vähän teknisiä ongelmia akun kanssa, joten kesti hieman saada auto liikkeelle ja kesärenkaat alle. Kyllä se olikin aneeminen ilmestys talvimonoilla.
Mercedes Benz C 200 CDI AT -02
Sairaalakadun kulmilla on tullut liikuttua. Ja paloautonpunainen ei ole femmassa kovinkaan suosittu väri, joten eiköhän kysymys ole tuosta minun kulkineesta. Myös hopea ysitonni havaittu noilla kulmilla.
On kyllä hieno värkki!Jamo kirjoitti:Sairaalakadun kulmilla on tullut liikuttua. Ja paloautonpunainen ei ole femmassa kovinkaan suosittu väri, joten eiköhän kysymys ole tuosta minun kulkineesta. Myös hopea ysitonni havaittu noilla kulmilla.