Ne tehokkaimmat halogeenit on NG900:ssa. Kun TM testasi 9-3:sen valoja, ne ihmettelivät miksi valoteho on heikentynyt.

Se lähtee ihan vetämällä. En meinannut itsekään uskoa, mutta koetin toisen puolen valoa ja se oli löysempi. Taistelin n. 15 minuuttia sormet melkein verillä, mutta lähti se lopulta. Se liitin on kyllä muotoiltu hölmösti kun ne terävät kynnet pureutuu nahkaan...Cassu kirjoitti:valoista kun ollaa keskusteltu niin voisin melkein yleistäää saman väitteen kaikkiin automerkkeihin....on tosin poikkeuksia....olisto tuulilasi vai TM testannu ajovalojen vaihdosta.....monissa se on lähes mahdotonta vaihtaa ilman työkaluja tai merkkihuollon apuu....
Mun ongelma kohdistuu lähinnä parkkivalojen vaihtoon.....en tietty oo koskaan ollu autojen kanssa sinut mutta prkl...kyl mä kaikki polttimot vaihdoin vanhaan hondaani.....ei mitään ongelmia.....en vain ymmärrä miten saisin revittyy sen polttimon irti.....katsastusaikaa alle viikko enkä haluu sen miehen alkavan valittaa mistää turhasta...mut meni niin *ituix eilinen päivä sen takii etten saanu vaihdettuu yhtä helkutin valoo....
Olisko kellää auttavaa neuvoo miten sen saa irrotettuu....pitääx sitä puristaa jotenkin et se vapautuu vai vai..miten??
Niin taitaakin olla, että maahantuoja ei tunnusta ...potkuhousu kirjoitti:Hauskuushan näissä tyyppivioissa on se että tehdas ei tunnusta ainuttakaan![]()
Kovin ovat aina tietämättömiä jos ottaa yhteyttä esim maahantuojaan.
Niin olikohan siihen ura- tai kiihdytysvetelyyn muuta ratkaisuehdotusta kuin Continental-renkaat Pirellien tilalle? En oikein saanut kiinni tästä tredistä.peinu kirjoitti:Ainakaan uravetelyyn ei puslat auta yhtään, eikä kiihdytysvetelyynkään. Puslat lähinnä poistaa ylimääräisen löllöyden tunteen omalta osaltaan. Tarkkuutta ja jämäkkyyttä kaarteeseen ja poistaa enimmät niiaukset. Oma auto kyllä kulkee suoraan suoralla tiellä, jos ei ole kauheen isot kallistukset.
peinu kirjoitti:Kiihdytysvetelyyn pitäis auttaa raidetangon klämppi, ali normaalia kireempi puristus rintapeltiä kohti.
Mun mielestä tuossa 9-3:ssa on ongelmana nimeomaan "pintalöysyys". Uretaanipuslilla saadaan pois nuo pienet heilahdukset, mutta jäykempää pumppua tarvitaan lisäksi.
Olen päissäni päätellyt, että akselileveys - tai pikemminkin akselikapeus - suhteessa noinkin painavaan autoon aiheuttaa sen että alusta niiaa aina mutkan alussa enemmän verrattuna muihin saappeihin.
Jäykempi alusta auttaa siis aina. Paras kompromissi kokeilemistani mukavan ja keinumattoman alustan välillä on NEO 9-3:n sachsin sporttialusta.