Vähän sillä pihassa ajelin reilu viikko takoperin ja fiilistelin. Vaikea oli käyntiin saada, mutta sen jälkeen pelasi hyvin. Vähän jäykkä vaan seisomisen jälkeen.
Tuo uus avokki vaan läpsii korville jos aina istuu saapin vieressä

Suomessa en yhtään. Jos kuiten tuo turbo jää taloon niin mielessä on pyörähtänyt siitä, että ymppään tekniikan 99:iin juurikin DI/APC:llä. Joten seuraan topiccia miten homma etenee.900turbo3d kirjoitti:Sytyksi tulee di, liekö kuinka monta ysiysiä tien päällä suorasytyllä..?
Ei kai tuollaista lucas/ezk yhdistelmää ole olemassakaan, ainakaan tehtaan jäljiltä.900turbo3d kirjoitti:Ja minulla kun on tosiaan tuo lucas/ezk
No hups, sitä kirjoittaa mitä sattu näin ilta-aikaan. Kimmo voisikin poltella minulle tuohon lucas cu14 pienen lastun, että saa ahtoja lisää. Kiesi tulee varmaan tiistaina Kouvolaan. Tekniikkaa pääsee upottamaan vasta viikonpäästä... Muutenkin aikataulu himpun kusee, kun joutuikin juhlia lomaa näin sunnuntaina.suorsa kirjoitti:Ei kai tuollaista lucas/ezk yhdistelmää ole olemassakaan, ainakaan tehtaan jäljiltä.900turbo3d kirjoitti:Ja minulla kun on tosiaan tuo lucas/ezk