Magneettiventtiilit
Magneettiventtiilit
Moi,
Onko vanhan DI/APC turbotonnarin magneettiventtiilissä suuri ero T5 magneettiventtiilin?
Ilmeisesti vuoden -89 tai 90 turbo tonnarin (DI/APC) magneettiventtiili ei sovi trionicin kanssa?
Saab 9000 2.0t-96 olisi kohteena (ehkä).
-Make
Onko vanhan DI/APC turbotonnarin magneettiventtiilissä suuri ero T5 magneettiventtiilin?
Ilmeisesti vuoden -89 tai 90 turbo tonnarin (DI/APC) magneettiventtiili ei sovi trionicin kanssa?
Saab 9000 2.0t-96 olisi kohteena (ehkä).
-Make
Re: Magneettiventtiilit
Kyllä ainakin -92 2.3T tontussa on sama vena kuin trionic-vehkeissä.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Magneettiventtiilit
Moi,
kiitos vinkistä!
Saatavilla oleva magneettiventtiliili on 2.0 turbo (175hv) tonnarista.
T7 magneettiventtiiliä+boksin modaus harkitsen kanssa, jos boksi vaihtuu.
-Make
kiitos vinkistä!
Saatavilla oleva magneettiventtiliili on 2.0 turbo (175hv) tonnarista.
T7 magneettiventtiiliä+boksin modaus harkitsen kanssa, jos boksi vaihtuu.
-Make
Re: Magneettiventtiilit
joo kannattaa modata t7 ja ajaa ohjelma foorumilta löytyviltä kavereilta. säästyy suuremmilta nykimisiltä ja ketutuksilla t5 venan kanssa.
Nissan Pathfinder 2.5 dci se
Re: Magneettiventtiilit
Aijaa? Niin kauan kun toimivia T5-venttiileitä löytyy, niin miksei niillä kannattaisi ajella?Oze kirjoitti:joo kannattaa modata t7 ja ajaa ohjelma foorumilta löytyviltä kavereilta. säästyy suuremmilta nykimisiltä ja ketutuksilla t5 venan kanssa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Magneettiventtiilit
no ei mulla ainakaan toiminu kovin hyvin. ja uus oli kun ostin,
tarkotinkin että säästyy ketutuksilta 


Nissan Pathfinder 2.5 dci se
Re: Magneettiventtiilit
No mua kyllä lähinnä ketuttaa se T7 pärinä, mutta toisaalta se toimii. Mielummin toimiva T5, kun toimiva ja pärisevä T7-vena.Oze kirjoitti:no ei mulla ainakaan toiminu kovin hyvin. ja uus oli kun ostin,tarkotinkin että säästyy ketutuksilta
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Magneettiventtiilit
T7 mankkumodauksen pärinän saa estettyä kun tietää mitä tekee, eli laskee ahtopyynnöt alakierroksiltä & pienellä läpän asennolta pois saavuttamattomista lukemista.
Turha mollata T7 mankkuvenaa, se tekee sen mitä ohjelma pyytää.
T5 mankkuvenat on bad_by_design eli niiden kestävyyttä ei takuulla ole testattu kunnolla ennen komponenttivalintaa. Eikä kysymys ole ole stagetuksista, nehän porsii vakiopaineillakin aivan liian turhan usein. Ko. komponenttihan toimii jatkuvasti, vertaa kuka haluaisin bensapumpun jota saa vaihtaa 3 kk - 3 vuoden välein ?
Turha mollata T7 mankkuvenaa, se tekee sen mitä ohjelma pyytää.
T5 mankkuvenat on bad_by_design eli niiden kestävyyttä ei takuulla ole testattu kunnolla ennen komponenttivalintaa. Eikä kysymys ole ole stagetuksista, nehän porsii vakiopaineillakin aivan liian turhan usein. Ko. komponenttihan toimii jatkuvasti, vertaa kuka haluaisin bensapumpun jota saa vaihtaa 3 kk - 3 vuoden välein ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Magneettiventtiilit
Mulla ei ole ollut vielä mitään ongelmia T5 mankkuvenan kanssa. Tosin se on vasta vuoden vanha. Ilmeisesti on sattunut yksi hyvä yksilö joukkoon. 

Saab 9-5 2,3t -99 Stage X
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
Re: Magneettiventtiilit
mullakin säädetty ahtopyynnöt pois tyhjäkäynniltä... ei pärise hyttiin yhtään... vai onko autoissanne huono äänieristys?
Nissan Pathfinder 2.5 dci se