Sähkö ei siis pelkästään satu käsien kautta nautittuna vaan sillä myös psyykkisiä vaikutuksia kuten Saabismi .kalle37 kirjoitti:Onkohan meitä ns sähköalan "ammattilaisia" enemmänkin saabistien joukossa
t.vellu
Sähkö ei siis pelkästään satu käsien kautta nautittuna vaan sillä myös psyykkisiä vaikutuksia kuten Saabismi .kalle37 kirjoitti:Onkohan meitä ns sähköalan "ammattilaisia" enemmänkin saabistien joukossa
kalle37 kirjoitti:Onkohan meitä ns sähköalan "ammattilaisia" enemmänkin saabistien joukossa
Itsekkin käynyt ammattikoulussa sähköpuolen automaatio- ja kunnossapitotekniikan koulutusohjelman, tai mikähän se oli. Kunnossapito hommia nykyisin, vahvavirta puolen johtotehtävissäkin tullut oltua valtiolla (tuolloin ajoin mersulla). Taitaa olla niin, että parhaat päivät jo takanakalle37 kirjoitti:Onkohan meitä ns sähköalan "ammattilaisia" enemmänkin saabistien joukossa
OIZXXX kirjoitti:Osaan ottaa olutta varsin mihekkäästi, muut kun jo lopettelee niin minä vasta käyn ensimmäistä kertaa kusella
Tässä on lista asioista joissa olen itsekkin mielestäni hyvä. Tosin kirkkaita en käytä miltei lainkaan mutta olutta osaan kyllä nautiskella.Julli kirjoitti:Noh, ainakin ottaa olutta. Sekä kirkkaita, mutta niitä en yhtä hyvin.![]()
Osaan mussuttaa asioista, mitkä eivät miellytä minua. Osaan myös hämmästellä ihmisten tyhmyyttä, myös omaani. Eikös joku viisas sanonut, että kaksi asiaa ovat äärettömiä; ihmisten typeryys ja avaruus. Ja avaruudesta hän ei ollut varma...