Ensimmäinen auto tuli hankittua tuossa viikko sitten. Kyseessä sininen Saab 9-3 SC 2.0t. Kyllä siinä nyt silmä lepää, kun useamman vuoden on autoa kuolannut.
Tässä vielä kuva:

Onnea sinnekkin valitsemallesi tielle........vitikka kirjoitti:Tervehdys kaikille!
Ensimmäinen auto tuli hankittua tuossa viikko sitten. Kyseessä sininen Saab 9-3 SC 2.0t. Kyllä siinä nyt silmä lepää, kun useamman vuoden on autoa kuolannut.
Tässä vielä kuva:
Oli lähellä ettei tullut mullekin samanväristä, mutta myyjä oli täys ääliö jonka mielestä minun olisi pitänyt maksaa auton pesu jos olisin käynyt koeajollavitikka kirjoitti:kiitosta vaan!
Manuaalihan tuo on. Suomesta on ostettu, vaikka alunperin oli tarkoitus Ruotsista hakea vastaavanlainen. Aika vähän pyörii suomessa käytettyjä SC:a myytävänä, mutta nyt sattui oikeaan aikaan sopiva silmään
Väri on kyllä aika makea, etenkin hämärässä todella näyttävä!
Kaikkee sitä kuuleekalle37 kirjoitti:Oli lähellä ettei tullut mullekin samanväristä, mutta myyjä oli täys ääliö jonka mielestä minun olisi pitänyt maksaa auton pesu jos olisin käynyt koeajollavitikka kirjoitti:kiitosta vaan!
Manuaalihan tuo on. Suomesta on ostettu, vaikka alunperin oli tarkoitus Ruotsista hakea vastaavanlainen. Aika vähän pyörii suomessa käytettyjä SC:a myytävänä, mutta nyt sattui oikeaan aikaan sopiva silmään
Väri on kyllä aika makea, etenkin hämärässä todella näyttävä!![]()
Läksin lähes saman tien ulos
Lappeenrannan Auto-Bernerillä? Minä en saanut SS Aeroa koeajoon kun satoi vettä ja auto puhdas. Ei tullut kauppoja!kalle37 kirjoitti: Oli lähellä ettei tullut mullekin samanväristä, mutta myyjä oli täys ääliö jonka mielestä minun olisi pitänyt maksaa auton pesu jos olisin käynyt koeajolla![]()
Autoliike oli kuopiossahz81 kirjoitti:Lappeenrannan Auto-Bernerillä? Minä en saanut SS Aeroa koeajoon kun satoi vettä ja auto puhdas. Ei tullut kauppoja!kalle37 kirjoitti: Oli lähellä ettei tullut mullekin samanväristä, mutta myyjä oli täys ääliö jonka mielestä minun olisi pitänyt maksaa auton pesu jos olisin käynyt koeajolla![]()