
Kun käytin silloin talvella Tekun dynossa, tehoja oli vain 162 hv ja vääntöä oli hyvin 258 Nm, vaikka luulen, että ahtoja oli käytössä jotain 0,5 baaria puoleen tai toiseen. Vaikka muka dunoukko sanoi, että ahtoja oli se 0,7 baaria - hmm uskoisiko... No, kuitenkin auto oli silloin löysän oloinen.
No, nyt kesän aikana on vaihdettu uusi DI, uudet laturinhihnapyörät ja hihna ja mankkavena, jonka avulla sain ahtojen seilailun kuriin. Ja vielä viime torstaina aurauskulmat tarkistettiin ja säädettiin, jotka olivat päin honkia, ja sitten uudet kesärenkaiden gumit laitettiin. Ja sitten on vielä toukokuussa asennettu AutoGauge ja ilmeisesti hyvin pelaava, että näkee luotettavammin ahot ja eikä tarvitsisi olla epävarmuuksissa. Niiin ja vaihdettiin eilen myös uusi haitariosa pakoputkeen, jollon kakos-vaihteella ilmennyt nykiminen loppui kokonaan ja kokonaisuudessa auton käyttäytyminen on YHTÄ hyvää kuin isännän 81 000 km ajettussa 154 hv Sport Coupessa!!!!

Eli nyt on mielenkiintoista ja ihmetyttää, MIKSI auto vitosvaihteen kiihdyttämisessä on niinkin suurta eroa kuin on?? Välillä kiihtyy vain normaalit 13,5 sekunttiin ja toisinaan 11 sekunttiin eli aika-alue on jopa 2,5 sekunttia eli aikaisen paljon.

Mikä olisi ihanteellinen lämpötilanne ja muutenkin ilman tilanne, jos vaikka käyttäisi dynossa uudestaan, ja toivoisin, että saisin silloin nuo huippukiihtyvyydet????