Poistin varapyörän ja sen roippeet ja asensin paksiin renkaan paikkausvaahtoputelin. Korjasin myös jarruvalon, jonka vika osoittautui onneksi vain huonoksi kontaktiksi eikä uusia polttimoita tarvinnut ostaa.
I'm your turbo lover! Ex: Ng 900SE Turbo '95 Audi Ur-S6 2,2t
Systerin femmaan takavakaajan puslat ja "luut"... koeajolle pitäis vielä.
Huomenna pitäis sit vaihtaa puslat eteen.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Vaihdoin "kaasariin" kytkimen työsylinterin "iivarista".
Osien liikkuvuudessa huomattava ero. Ei ihme jos jäi ennen painamaan laakeria paineasetelmaa vasten.
Vein mokoman pajalle iskarien, jousien ja puslien vaihtoon. Huomenna saa sitten rahaa vastaan lunastaa takaisin. Toivottavasti ois hyvä nyt sitten konin iskareilla, lesjön jousilla ja powerflexin puslilla.
I'm your turbo lover! Ex: Ng 900SE Turbo '95 Audi Ur-S6 2,2t
ruiskusaappi kirjoitti:vaihdoin uuden saab scania merkin satkun konepeltiin. tuli hyvä mieli.
lainaan itseäni. perkele. käytetty(uusi merkki) lenti taivaantuuliin ensimäisen sadankilometrinaikana, erkle. motonetistä hommasin uuven tarran ja liimasin sen vanhan päälle, saa nähdä pysyykö.
Auto sai oikein viimeisen päälle tehdyn päälipuhdistuksen pihkanpoistoineen. Oli taas niin h**v***n piukassa nuo pihkapallukat mutta "sopivalla" tökötillä irtosi
Myös ovenvälit tuli puhdistettua.
Työn valmistumisen /kuivauksen säämiskällä kruunasi raju ukkoskuuro
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.