Tais osua arkaan paikkaan..
Ei mut tosiasia oli ettei noihin lukuihin kannata luottaa...
Varmaan ostetaan tehokkain malli, sen takia että halutaan suorituskykyä.
Kyllä teknisten tietojen pitäsisi olla paikkaansa pitäviä, kuten myös paino..
Näitä VAG autoja kehutaan niin paljon että vois luulla toimittajien hulppeilla koeajomatkoilla olevan vähän vaikutusta..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mutta lukuihin: esim TM03/2009 audi q5 v6 tdi quattro s tronic, 7spd dsg aut 4wd
Tehdas lupaa 6,5sek ja TM mittaa 7,7sek tosi hyvin pojilta mutta 1,2sek lähes 20% uupuu..
Tehdas lupaa 7,5L yhd.kulutus se vie 8L jo 90.tasakaasulla. :O se on ainakin +20% yhd.. Vanha kaasari 99 kin vie vähemmän
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jos auto maksaa 70ke niin voisi olettaa sen olevan 14ke (20%) halvempi. ..
Pitäis varmaan kulutusvero kikkailun ansiosta olla vieläkin halvempi?
Mielummin olisitte ostanut rehellistä merkkiä.. Tällä markkinointi kikkailuilla saavutetaan vääristynyt kuva asiakaskunnalle. En enää anna paljoakaan arvoa autolehtien testeille koska ne ovat kyllä enempi tai vähempi subjektiivisia..
Esim TM9/09 Golf tdi 4mot vs. Impreza
Golfilla"kiihdyttäminen on mukavempaa ja helpommin toistettavissa", (vaikka aina jäät sekunnin ilmoitetusta.). Asioita voi kertoa monella tavalla..
Tuo A4 on kaverini auto ja se on ihan mukava, mutta tehtaan alle6s ilmotuksesta voi vaan uneksia, ellei saksalaiset mittaa saavutus ja kulutusarvoja alppien alamäissä.
Ennemmin sijoittasin ne rahat TurboX tai vaik Opeliin vaikka on vuoden auto..tai korkeitaan kahden
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)