Kyllähän siinä viivettä on, mikäli ei ota jarrun ja kaasun yhtäaikaisella pienellä (100-200rpm) paikallaan luistatuksella laatikkoa mukaan. Meinaan jarrulähdössä sitä viivettä on vähemmän kuin ainakin tuossa 335d baijerilaisessa. Ja tunnetusti tuo jarrulähtö on automaateille nopein tapa irota paikaltaan.
Ykkösen välitys on muutenkin lyhyydessään älytön, tuo TTiD on nopeampi pakkokakkosella paikaltaan kuin ykkösellä. Tuohan antaa lähteä paikaltaan kolmosellakin. Sillä luistaa liikaa.
Kaikissa automaattiautoissa tulee käytettyä ohituksiin lähdössä pakkovaihteita rattinapeista, jolloin vaihteen voi heittää valmiiksi pienemmälle ja lähtö on nopein mahdollinen ilman arpomista. Automaattipuoli on sitten kaupunkiajoa ja siellä tapahtuvaa luuriin puhumista varten.
Hircsh ilmoittamat suoritusarvot
Re: Hircsh ilmoittamat suoritusarvot
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Hircsh ilmoittamat suoritusarvot
Harvinaista, joku myöntää käyttävänsä Saabin rattivaihteita johonkin 

Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Re: Hircsh ilmoittamat suoritusarvot
Juu, mitään muuta käyttöä noilla ei sitten olekaaneklunto1 kirjoitti:Harvinaista, joku myöntää käyttävänsä Saabin rattivaihteita johonkin

Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021