Pakko ihan tuulettaa....
Ajoin vanhalla kiesilläni (og900) Nokialla lokakuussa 03 irronneeseen reunakiveen ja renkaan sivu halkesi sekä vanteeseen pieni klommo (onneksi peltivanne). No heti ilmoitus kaupungin tekniikanpuolen porukalle ja sieltähän tuli samantien kaveri katsomaan ja kuvaamaan rengasta + itse kävin vielä toiselle kaverille varikolla näyttämässä rengasta ja sain lisäksi vahinkoilmoituspaperit. Hetimiten tuli korvaushakemus tehtyä ja lähetettyä. Ja nyt elokuussa 04 tuli päätös korvauksesta täysmääräisenä Tosin tätäkin hommaa joutui aina silloin tällöin vauhdittamaan puhelin soitoilla
Oiskohan jotain mahkuja saada korkoja noin pitkältä odotusajalta
patse kirjoitti:Pakko ihan tuulettaa....
Ajoin vanhalla kiesilläni (og900) Nokialla lokakuussa 03 irronneeseen reunakiveen ja renkaan sivu halkesi sekä vanteeseen pieni klommo (onneksi peltivanne). No heti ilmoitus kaupungin tekniikanpuolen porukalle ja sieltähän tuli samantien kaveri katsomaan ja kuvaamaan rengasta + itse kävin vielä toiselle kaverille varikolla näyttämässä rengasta ja sain lisäksi vahinkoilmoituspaperit. Hetimiten tuli korvaushakemus tehtyä ja lähetettyä. Ja nyt elokuussa 04 tuli päätös korvauksesta täysmääräisenä Tosin tätäkin hommaa joutui aina silloin tällöin vauhdittamaan puhelin soitoilla
Oiskohan jotain mahkuja saada korkoja noin pitkältä odotusajalta
En tiedä noista koroista, mutta on ihan pakko kysyä et minkä suuruisista korvauksista mahtoi olla kyse???
Niinnoh...täällä "Nokian tiemuseossa" ei o ihme jos on vanteet vähän solmussa...kaupungin periaate taitaa olla:"sorasta sinä olet tullut ja soraksi sinun pitää jälleen tulemahan"
Passatissa kun on 205/45-16 renkaat ja maavaraa n. 8 cm niin keväällä lähikaduilla oli niin isot routavauriot että yli pystyi ajamaan vain kävelyvauhtia ja vesi kielellä odotin milloin ois vanteet solmussa että vois ostaa 17":set
Onneksi ei sattunu mitään kun Nokian kaupungin byrokratia jauhoi totakin päätöstä "vain" 10 kuukautta
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
Vai vielä reunakiviä... meillä maalla kun olis edes kunnon tie, siis edes kunnon soratie, mutta kun nyt on tiehallinnon unohtama telaura, jossa kallionnokkia törröttää sisäkurveissa ikäänkuin sopivaa aluvannetta odottaen. Täällä on ihan turha lähteä kyselemään korvauksia kieroksi menneistä vanteista, ei saa vastaukseksi muutakuin paskaisen naurun
saab900rs kirjoitti:
En tiedä noista koroista, mutta on ihan pakko kysyä et minkä suuruisista korvauksista mahtoi olla kyse???
No tulihan sitä hintaa reilut 100€ uudesta nastarenkaasta asennuksineen, kun oli vain pari tuhatta kilometriä ajettu. Sekä ohjauskulmien tarkistus, joissa ei tainnut olla mitään suurempaa, vaikka tälli olikin melkoinen.
Nokialla on tosiaan keväällä hyvä testata talven jäljiltä alustan toimivuus, sen verran komeita heittoja tiehen syntyy