Uusi Saab 9-5
Re: Uusi Saab 9-5
http://news.caradisiac.com/Nouvelle-Saa ... t-elle-514 tuolta kuvia talteen ken halajaa, parempia scanneja ilmestyy varmaan myöhemmin, Saksalainen lehti ilmeisesti erehtyi embargo päivän kanssa...
Keula olisi tosiaan saanut vähän olla erilaisempi. Ehkä jotain nykyisen 9-3:n keulan suuntaan. Muutenhan tuo näyttää hyvältä.
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Jälleen Saabsunitedin linkkivinkki. Autobild on julkaissut lisää kuvia
http://www.autobild.de/artikel/der-neue ... 39784.html
Noista kuvista saa kyllä täydellisen kuvan autosta sisätiloja myöten. Itse olen kyllä edelleen pettynyt ulkonäköön, ja etenkin keulan muotoiluun.
Noista kuvista saa kyllä täydellisen kuvan autosta sisätiloja myöten. Itse olen kyllä edelleen pettynyt ulkonäköön, ja etenkin keulan muotoiluun.
TÄ!9-5T kirjoitti:Keula ok mutta perä on turhan matala ja pieni vaikka eipä niillä ole merkitystä auton valintaan kun tietää mitä haluaa ostaa.
Että, vaikka ei olisi sopiva niin ostetaan silti? Vai menikö multa (taas) jotain ohi?
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Tossa kun selasi nuo kaikki kuvat, myös Opelin ja Buickin. Niin jotenkin mua eniten viehätti 9-5. Siinä on jotenkin enemmän "mukavia" yksityiskohtia ja sen erottaa massasta varmasti SAABiksi. Rohkeampaa muotoilua olisi kyllä voinut toivoa enemmän, mutta kyllä tuo silmää miellyttää noinkin. Jotenkin kuvista heijastui SAABille ominainen uusien asioiden esille tuominen esim. kojetaulu on aika poikkeava ja rohkea muihin malleihin verrattuna.moose kirjoitti:Jälleen Saabsunitedin linkkivinkki. Autobild on julkaissut lisää kuvia
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Sama tuli mieleen, yleensähän esittelykuvissa on tuote malliston yläpäästä.G-mies kirjoitti:TTID4?? Neliveto?
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Se nelonen voisi helposti tarkoittaa diesel-moottorin versiota, eli 190hp.
----------
Keula voi muuten näyttää vihaisemmalta kauempaa, läheltä tuo keskiosa korostuu aika paljon.
----------
Keula voi muuten näyttää vihaisemmalta kauempaa, läheltä tuo keskiosa korostuu aika paljon.
Viimeksi muokannut TuuSaR, Ke Heinä 22, 2009 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5T kirjoitti: Auton voi ostaa puhelimessa lukematta autolehtiä, koeajamatta ja varsinkaan koeajamatta muita merkkejä joita ei edes halua.

Harvinaisen hyvin sanottu!
Jos sen tietää etukäteen niin silloinhan säästyy paljolta ***kalta. Kerran tuli noin tehtyä. Käytetty 900 Aero, kaupat sovittiin näkemättä autoa...
Saabclubin jäsen #1079
Muuten näyttää hyvältä mutta etuylitystä on todellakin liian vähän.
9-3 TurboJubilee -02
Komea peli. Livenä voi olla hieno. Harmittelin kun jarruvalo on laskettu takaikkunan alareunaan ja sitten vasta huomasin tuon koko kontin mittaisen led jarruvalon Cadillac STS tyyliin. Erittäin hieno.
Sisuata on futuristinen ja erittäin nätti. Liekö Aero sitten räyhäkämmän näköinen vai olisiko tuossa Aero sisusta/puskurit yms.
Valot ei näytä hääviltä. Millaiset lienee pitkät..
Sisuata on futuristinen ja erittäin nätti. Liekö Aero sitten räyhäkämmän näköinen vai olisiko tuossa Aero sisusta/puskurit yms.
Valot ei näytä hääviltä. Millaiset lienee pitkät..
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Onko tuo takasumari laitettu tuonne alas puskuriin kuin jossain pikku nipponissa...?
Muuten kyllä hienon näköinen vehje, tosin pieniltä näyttää etuvalot...
Muuten kyllä hienon näköinen vehje, tosin pieniltä näyttää etuvalot...
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Tuohan näyttää pirun hyvältämoose kirjoitti:Jälleen Saabsunitedin linkkivinkki. Autobild on julkaissut lisää kuvia

Tupliksen mittarit ja kojelaudassa paljon nappuloita.
Hitto että täytyy olla ylpeitä Trollhättanin pojista ja tytöistä. Uskomattoman hienon näköisen kiesin ovat saaneet aikaiseksi - yhtäkkiä A6, 5-sarja, eemeli ja S80 näyttävät kovin vanhoilta
Muotoilu on juuri sitä mitä minun mielestäni
issa pitääkin - viileän eleganttia kauempaa katsottuna ja kauniita yksityiskohtia kun vähän kauemmin katselee. Lisäksi tuosta on maallikonkin aika helppo löytää yhtymäkohtia historiaan - OG900:n ikkunalinja ym.
Autobildin juttua lukiessa meinasi hengästyä siitä määrästä tekniikkaa joka tuossa on - jos aiemmin
ia on päästy moittimaan siitä, ettei ole uusimpia kilkkeitä niin nyt ei pääse. Onkohan tuo juttu nopeusmittarin keskellä aktiivisen vakionopeussäätimen etäisyysmittari vai mikä?

Muotoilu on juuri sitä mitä minun mielestäni

Autobildin juttua lukiessa meinasi hengästyä siitä määrästä tekniikkaa joka tuossa on - jos aiemmin

-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
-
- "Hölösuu"
Pakkohan se on tuupata pirssi täyteen hilavitkuttimia, että voidaan taas mennä samalla mallilla muutamalla faceliftilla höystettynä seuraavat 10-15 vuotta (joista viimeiset 7-12 vuotta lehdistö muistaa moittia autoa vanhanaikaiseksi)saab93f kirjoitti: Autobildin juttua lukiessa meinasi hengästyä siitä määrästä tekniikkaa joka tuossa on - jos aiemminia on päästy moittimaan siitä, ettei ole uusimpia kilkkeitä niin nyt ei pääse. Onkohan tuo juttu nopeusmittarin keskellä aktiivisen vakionopeussäätimen etäisyysmittari vai mikä?

Ulkonäköä en ala mistään mainos/julkaisu/hypetys-kuvista sen ihmeemmin kommentoimaan, livenä näkee sitten parhaiten ja pystyy muodostamaan mielipiteensä. Sisustaa sen sijaan on pakko sanoa, että näyttää todella hyvältä

-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84