




http://www.vibilagare.se/document/Saab_9-5.jpg
http://www.vibilagare.se/document/Saab_9-5-ovan.jpg
Koko juttu:
http://www.vibilagare.se/zino.aspx?articleID=13924
Edit:
No olihan se jutun linkki jo SportySedanin postauksessa 9:33

Ja mä olen kanssa samaa mieltä keulasta, että se olisi voinut olla "härskimpi" niinkuin päivän tyylinä on, mutta toisaalta epäilen että siihen olisi tosiaankin jätetty tahallaan varaa siihen faceliftiin, mistä tulee sitten suuri. Eli pidetään ensimmäinen mallisarja ensimmäiset 4-vuotta muuttumattomana, kokonaan uusi keula niin voidaan kutsua koko autoa "uudeksi".white9-5 kirjoitti:Ei tämä uusi nyt ihan vastannut minunkaan odotuksia näin ekojen kuvien perusteella. Keula tosiaankin olis kaivannut kolkin tai aerox:n kaltaista hieman häijyä ilmettä, mutta eihän edustusmallin kuulukkaan pelotella perheen pienimpiä.![]()
Mittaristo on toinen miinus, mutta perä ja sivu profiili on onnistuneet hyvin.
Eipä sitä paikkaa taida uusissa autoissa edessä olla valmiina. Kai se laitetaan keskelle keulaa rumentamaan. Alareunasta näyttäs jäävän vähän "tyhjän päälle"SS kirjoitti:Sama fiilis keulasta, ilmettä hieman häijymmäksi ja konepellin etureunaa matalammaksi. Mihis tuossa muuten lätkäistään rekisterikilpi?
Jos ja kun Saabin tarina jatkuu, niin ei liene kovin kaukaa haettua veikata, että nuo GM:n V6 konsernimoottorit haudataan ensi tilassa...On kyllä semmonen dinosaurus, ainakin paperiarvoilla (juueiole omakohtaista kokemusta tuosta pannusta), kilpailijoihin verrattuna. Jotain kunnon downsizing tehoturboa vaan kehiin "kansanmalleihin" ja SuperAiro nelivedolla sitten 500+hp V8 biturbo kööniksekki-thyningillä tms.JouniCSE kirjoitti: Moottorivaihtoehdot on aika surkeet, onneton V6 lippulaivana....