Kytkin lahos!
Kytkin lahos!
joo elikkä nyt lahos kytkin ja uutta pitäisi saada, mistä saisi ja mihin kannattaisi viedä korjaukseen (ihan liikkeessä ajattelin)? Ja onko kuinka kallista puuhaa?
"Ahdin määrää tahdin!"
Re: Kytkin lahos!
Ite oon viemässä Hämeenlinnassa kytkimenlaittoon maanantaina oon budjetoinu 350€ osineen Katinalan autossa. Käsistään taitavat sanovat, että on melko nopea ja helppo toimenpide mene ja tiedä. Maanantaina olen paljon viisaampi tai siis tietävämpi.
# 3109
9-5 2.3t wagon, 1999 (KA)
Okei kiitoksia! harmi vaan että hämeenlinna hiukan kaukana pääkaupunkiseudulta
mutta jos jollain tietoa pääkaupunkiseudun korjaamoista ja varaosaliikkeistä niin tänne saa postailla! 

"Ahdin määrää tahdin!"
Jos joku saa teetettyä tonnarin kykärempan liikkeessä osineen 350 eurolla niin antaa palaa !
Pelkät osat maksavat tarvikkeenakin tuon verran + vähintään 8h laskutettavaa työtä siitä tulee.
Pelkät osat maksavat tarvikkeenakin tuon verran + vähintään 8h laskutettavaa työtä siitä tulee.
eikös se ole se kuuluisa toimintatonni ennenkuin alkaa tapahtumaan ja olisi huomioitava myös mahdolliset tulevat ja jo voimassa olevat ´pikkuviat samalla kuten :
-vetarin pesän jölyvuodot lootan kupeesta
-kytkimen letkun vaihto jos sitä ei kestävää mallia
-lootaöljyt samalla
-moottorin korva alhaalla jos on sökönä
- moottorin kampiakselin tiivisteen vaihto tarvittaessa
-vetarin pesän jölyvuodot lootan kupeesta
-kytkimen letkun vaihto jos sitä ei kestävää mallia
-lootaöljyt samalla
-moottorin korva alhaalla jos on sökönä
- moottorin kampiakselin tiivisteen vaihto tarvittaessa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Tuota vähän pelkäsinkin. vitonen ja kolmonen ainakin vaihtavat paikkojaKaide kirjoitti:Jos joku saa teetettyä tonnarin kykärempan liikkeessä osineen 350 eurolla niin antaa palaa !

# 3109
No se meni tarkalle. 480€ vaihdettuna. Ei kuitenkaan paha. Nyt taas kulkee.
# 3109
ei vissiin vaihdettu muuta kuin levy ja asetelma tuohon hintaan ? Ne maksaa tarvikkeena sen 200e, joten ei kyllä kummoinen ole tuntitaksa tolla korjaamolla. Itse en ainakaan tekis rehellistä työtä noin halvalla kun tietää millanen kiroilusavotta toi homma on.
-
- "Saabisti"
Jos noita tekis 5 tunnissa, sais hyvän liksan kasaanKaide kirjoitti:ei vissiin vaihdettu muuta kuin levy ja asetelma tuohon hintaan ? Ne maksaa tarvikkeena sen 200e, joten ei kyllä kummoinen ole tuntitaksa tolla korjaamolla. Itse en ainakaan tekis rehellistä työtä noin halvalla kun tietää millanen kiroilusavotta toi homma on.

Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
no eikun sitten tekeen.
vapaaehtoisiahan ei tuohon hommaan oikein saa, on aina tehtävä itse.
mites jos nyt työsylinteri lahoaa ensi viikolla ja alkaa sama jumppa uudestaan? yleensä kun laittaa kytkimeen jäykemmät lelut heikompi aina mätänee....
mites jos nyt työsylinteri lahoaa ensi viikolla ja alkaa sama jumppa uudestaan? yleensä kun laittaa kytkimeen jäykemmät lelut heikompi aina mätänee....
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
-
- "Saabisti"
mestari kirjoitti:no eikun sitten tekeen.
Kyllä saa

Mä sain Kaiden avuksi= teki hommat

Olen hänelle paljosta kiitollinen ja autan häntä missä vain voin

Jäsen 1124