Ahto ongelma

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
jyppe87
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Syys 24, 2007 17:22

Ahto ongelma

Viesti Kirjoittaja jyppe87 »

Eli olin ilta ajelulta lähdössä kotiin päin kun yhtä äkki pienen kaasun polkaisun jälkeen auto sammui ja putkesta kuulemma tuli jotain savua no starttasin auton mutta sammui heti uusi yritys auto lähti käyntiin mutta tuli tuo chek engine valo alkoi palamaan no kokeilin että mikä on vikana ajamalla no ahdothan siellä oli kateissa autossa on nordicin stage 3 ja normaali ahdot vaihteella 2 on ollut 1.1bar nyt antoi juuri ja juuri 0.5bar Koti pihalla katsoin montako kertaa CE valo välähtää ja vastaus oli että 2kertaa mitä mahtaa tarkoittaa? omalla yrityksellä täältä tuli vastus että Manifold absolute pressure sensor eli mitä nyt sitten pitää päätellä ? voiko olla myös että ahdin sanoi sopimuksen irti? vai voiko huokaista helpotuksesta? :(
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Ahto ongelma

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Tarkistappa että letku imusarjalta MAP-anturille on ehjä ja kiinni.. jos on niin anturi itse on rikki.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
jyppe87
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Syys 24, 2007 17:22

Re: Ahto ongelma

Viesti Kirjoittaja jyppe87 »

Tietoa tuon anturin hinnasta ?
Jur1
"Viggen"
Viestit: 557
Liittynyt: Ma Marras 17, 2008 14:54
Paikkakunta: Lappeenranta / Kotka

Re: Ahto ongelma

Viesti Kirjoittaja Jur1 »

Tarvike map anturi on jotain 90 euron hujakoilla. Ainakin täällä paikallisessa varaosapuljussa.
I'm your turbo lover!
Ex: Ng 900SE Turbo '95
Audi Ur-S6 2,2t
Vastaa Viestiin