heips!kaikille

faneille.ja hyvää alkanutta elokuuta! minulla elokuu alkoi yhdessä elämäni ensimmäisen

in kanssa.Olemme tehneet tuttavuutta vasta 4 päivää.Joten kuherruskuukausi aluillaan.ostin kuin ostinkin sen

in.Monta kertaa mietin.,eri tonnareita.Mutta lopulta hinta ratkaisi. tässä tein ehkä jo ensimmäisen virheeni????Mutta ajattelin näin että olkoon tämä minun ensimmäinen "tonnarini" harjoitteluversio.Tutustun auton tekniikkaan,sen tyyppivikoihin luultavammin törmäten niihin hyvinkin pian.Ainakin kun kilometrejä tuijottaa.Mutta huonomminkin voisi olla.Tämä jos täysin hajoo käsiin jätän varaosa-autoksi.Eli kyseessä vuoden 1990

CD.On tilaa ja kokoa.Autoon todellakin mahtuisi koko suku.meittii ei montaa oo.Lainaten saab klubin lentävää lausetta tonnarista.No minä ja koira mahdutaan mainiosti.Kysyttävää olisi jälleen teiltä kokeneemmilta sekä viisaammiltä!
1.) autossa on ajotietokone.on aivan pimeä.mittaristoon tuleva näyttö siis pimeä.sulakkeista katsoin eikös se ajotietokone ole EDU? mielestäni siinä oli vain 10A sulake.oli ehjä.Huomasin konehuoneessa myös sulakkeet.Sieltä en löytänyt sulaketta ajotietokoneelle.Voisitteko neuvoa mistä lähden vikaa etsimään?Olishan tuo kyseinen kapistus kiva olla toiminnassa kun autossa sellainen kuitenkin on.Miksiköhän ei toimi?muitakin kysymyksiä tulvii mieleeni, mutta yksi kerrallaan.kiitos teille jotka neuvovat uutta jäsentä.olen nainen en itse osaa paljoakaan korjata.Mutta noin niinkuin suunnillen missähän vika mahtaisi piileksiä???