Moro!
Suonenjoella olis kyseinen Saappi myynnissäsähköherkuilla ja kattoluukulla, mitä vikakohtia kannattaa tsekata ja mistä etsiä ruostereikiä, onko ko.malli matalapaineturbo?
Jäsen 4448
Saab 900 2.1i 3D -92
joku nissan kaskai 1.6
pystyykö ko.saabissa nostamaan paineita rajapaineventtiilillä vai ootteko tehoja nostellu muilla keinoin, miten kestävä on saabin automaattiloota, kun noi manuaalithan taitaa olla saabin heikkokohta...(olen kuullut)
kiitti tiedoista, meinaan tänään mennä tsekkaaman sen saabin.
Jäsen 4448
Saab 900 2.1i 3D -92
joku nissan kaskai 1.6
Voi nostaa..
APC:tä ja IC on ehkä paras yhdistelmä.
Haulla löytyy paljon.
Mutta tuo on aivan väärä auto, jos suorituskykyä haet, niin vältä automaattia.
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face?
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
Varmaankin kyseessä sellainen punainen jolla ajettu se jotain päälle 200 000+km.
Joo.. Oon itekki sitä aina välillä käyny kattomas jos oon omalla saabilla sattunu ajamaan paikalle.
Joo, OG-satku automaatilla ei ole kiireisen miehen auto. Letkeä kruisinkipeli lähinnä, omiaan nurkkapyörityksessä. Automaatti nostaa pääsääntösesti ainakin sen litran / 100km kulutusta, jopa enemmänkin. Automaatti ei myöskään ole kotonaan nopeassa matka-ajossa, koska 3-vaihteisen BorgWarnerin myötä kierroksia on satasen vauhdissa jo riittävästi.
Bensalastu, APC-systeemin ja IC:n asennus, niin tuosta lähtee suht. turvallisesti se 170-200hv, mutta automaatti vie suurimman terävyyden.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84