Turbon imuputken irroitus

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Turbon imuputken irroitus

Viesti Kirjoittaja Hook »

Kaikki kolme pulttia pitäsi jaksaa vielä irroittaa ohjaustehostimesta (+ hihna löysälle/hihnapyörältä) jonka jälkeen pääset käsiksi laitimmaiseen pakosarjan pulttiin... :mrgreen:

Nikke_M kirjoitti:Nostetaan vanha topiikki.

Mulla on nyt kaikki pultit (yksi katkennut) irti paitsi se pitkä pinnapultti mikä on juuri ohjaustehostimen pumpun takana. DP ja puhallin on irti, turbo voi liikuttaa, mutta en sitten millään saa pakosarja pois. En pääse sen pultin käsiksikään millään. Pitääkö tosiaan ohj. teh. pumppu poistaa vai miten mun pitäisi tehdä? :(
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Nikke_M
"Hölösuu"
Viestit: 1000
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 20:15
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Turbon imuputken irroitus

Viesti Kirjoittaja Nikke_M »

Selvä, niin vähän ajattelinkin.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Vastaa Viestiin