ilmastointi hiipuu, präkää....!!!

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
unski881
"Kaasari"

ilmastointi hiipuu, präkää....!!!

Viesti Kirjoittaja unski881 »

Moi...! On vierähtänyt toinenkin tovi mun sivuilla käynnistä. Ei oo ollut tarvetta.
Vaan nyt on. 8O Mulla on saab 9-3 98 mallia. Tää on nyt se lehdistöauto, eli eka 9-3 mallin auto linjalta. Rekkari on YSI-3.
Siis keräilyauto. Nyt tuli ongelmia ilmastoinnin kanssa. Ei auta kylmäaineen lisäys. Sitä kokeiltiin ja ihme kronisevaa ääntä päästi aikansa, kun lähdin liikkeelle. Ensin pelas ja sitten hiipui kylmyys. Sitä samaa se teki ennen aineen lisäystä.
Kompura kaiketi ei lähde liikkeelle. Olisko tiensä päässä. Mitä muuta vois olla.
Onko tulossa veret seisauttava ilmastointi remppa. :?: :?: :?:
YSI-3 on Saabini rekkari
tnt
"Turbo"

Re: ilmastointi hiipuu, präkää....!!!

Viesti Kirjoittaja tnt »

outoa on , että nuo ilmastointiviat iskee juuri ilmastoinnin täytön jälkeen... toimimattomuus iski myös mulle ja autoliikkeen kyllä piti olla ihan pätevä tähän ilmastoinnin huoltoon...tuo ysi-kolme rekkarilla varustettu auto oli ainakin moottori lehden testissä silloin joskus..
9-3Aero-01
baasenar
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja baasenar »

Mimmi kirjoitti:Vaihtoehtona on kylmäaineen liikatäyttö tai sitten kompressorin magneettikytkimen kuluma.
ETSI löytää kompuran magneettikytkimen korjausohjeen.
Joo... tää taitaa olla niiiiiin, niiiiin monen kolkin ongelma. Itsellä kahdessa kolkissa samanlaiset oireet. :? Korjataan kun keritään... :lol:
Saab mennen tullen
-Rane-
unski881
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja unski881 »

Luulen että homma on hanskassa. Länsiautosta sain tietoa mouruamisesta.
Eli eräs yksityinen kaveri laittoi aineet sisään. Lopputulos oli että ilmastointi alkoi pitää melkoista mouruntaa. Sain vihjeen, että se olis ylitäyttö.
Ilmastointimies vaan katoisi, kuin tuhka tuuleen.
Niimpä aloin omin toimin päästeleen paineita pois, jotain viisi kertaa.
Sieltä ei tullut kuin kerran itse kylmäainetta ulos. Pelkkää ilmaa oli päästellyt mun piiliin. Nyt jokatapauksessa tuntuu pelaavan. Voi olla että joudun vielä painamaan venttiliä. Kun ei ole mittaria millä mittais aineen määrän. :)
YSI-3 on Saabini rekkari
Vastaa Viestiin