Ulkonäöllä ei ole väliä jos vastapainona on turvallisuus. Itseasiassa harvassa nykyautossa on hyvät valot. Edellisessä autossa (3Bg Passat) oli alkuperäiset bixenonit: tosi hyvät lähivalot ja muuten hyvät pitkät mutta kantama lopahti reilu 200 metriin. Tilanne korjaantui 175 rallyet+ xenonit yhditelmällä ja pitkillä näki ~800mkalle37 kirjoitti:Ulkonäkö seikka sekä myös se etten ole koskaan tajunnut lisäpitkien hyötyä.2495 kirjoitti:Miksei?kalle37 kirjoitti:Mitäs jos ette laittasi minkäänlaisia lisävaloja
Entenkään kun nyky autoissa kohtuu tehokkat pitkät.
Mitä teen sillä tiedolla mitä kilometrin päässä tapahtuu.
Kohdatessa ne ongelmat tavallisesti syntyy
Toiset meistä kulkee alueilla joilla pitkiä voi käyttää ja on kiva nähdä pitkälle eteenpäin. Ruuhkasuomessahan pitkiä ei edes pysty kunnolla käyttämään kun vastaantulijatkin rupeaa räpsyttelemään puoltakilsaa aikaisemmin että vaihda lyhyille.
aaviita: katteleppa lightforcen sivuilta minkälaista käsittelyä nuo valot kestävät. Lisäksi jos kantamaa löytyy tarvittaessa 1600m niin on aika ultimate yhdistelmä.
Vectorissa kun on "vain" halogeenit niin vielä arvuuttelen laittaisiko vain 175/225 rallyet vai hakisiko lightforcet. 175:t xenoneilla ei ole hyvä kaveri halogeeneille