koppsa kirjoitti:Tietääkö kukaan tai onko arveluja kuinka paljon esim. tonnarin voimansiirrossa on tehohäviötä?
Tietoa on, 1hv
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Mä olisin veikannut noin 0,5 heposta mut että se olikin noin paljon
Jep, "luulo ei ole tiedon väärtti" vai miten se olikaan
Muistaakseni apout 6-8%
Miksi kysyt, onko tehot kateissa ja etsit niitä vaihdelootasta
Sellasta se on valssi kesällä
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
koppsa kirjoitti:Juu, tehot kateissa ja sen todisti dynossakin käynti. Ehkäpä ne heposet saapuvat syksyn tullen laitumilta kotio
Jos ei kuulu kotio niin voin lainata sulle muutaman heposen ettei sua tartte sentään hävetä tuolla cityssä
koppsa kirjoitti:Ei sun tartte, mää puen core-texit päälle ja rupeen jalkamieheks
Ja sit sä saat kuskata mua tarpeen tullen Ai ei vai, no jo on kummalliseks menny tää nyky-yhteiskunta, ei vaan mun nuoruudessani...
Kyl mää sua kuskaan, mutta ainoastaan jos sulla ei ole gore-tex: sit päällä
Jotain on oltava kuitenkin
Ettei taas vaan menis off topic
NG900T kirjoitti:Hitsi mä en löydä93t sport:in dynokäyrää mistään
No, syy on kun ei tota ole vielä kehdannyt viedä dynoon
Sitten vasta kun kaikki on paikallaan...