^ No ei aivan, tässä tarkoitetaan ilmeisesti sellaista melko leveällä tasapaksulla viivalla vedettyjä tylppäkulmaisia nuolia. Sitikan "Chevron" on terävämpi ja viivat ohenevat päitä kohti.
Kysäseppäs piruuttaan tuolta http://www.nippelit.org/ sivuilla ei näyttänyt olevan, mutta tiedä vaikka löytyisi. Muistaakseni vaikka mikänäköistä läppää ollut myynnissä rompetoreilla & autotapahtumissa.
Jos et löydä haluamaasi lokoa läppiin , niin osta sileet läpät ja tee "natsat" rengasmaalilla .
Jos kyseessä on kohokuvio; esim. Etolasta löytyy ohutta kumia , jonka voit vulganoida kumin pintaan haluamaasi muotoon . Vulganointiaineeksi sopii esim. samasta liikkeestä Liquidsole.
Em. ainetta olen käyttänyt esim. autoon kuskinmatoon sekä kumisaappaiden paikkaamiseen. .
AnttiR kirjoitti:Jos et löydä haluamaasi lokoa läppiin , niin osta sileet läpät ja tee "natsat" rengasmaalilla .
Jos kyseessä on kohokuvio; esim. Etolasta löytyy ohutta kumia , jonka voit vulganoida kumin pintaan haluamaasi muotoon . Vulganointiaineeksi sopii esim. samasta liikkeestä Liquidsole.
Em. ainetta olen käyttänyt esim. autoon kuskinmatoon sekä kumisaappaiden paikkaamiseen. .
Jos haluaa tehdä tolla tavalla noi läpät...
Mulla on duunin puolesta kone jolla voin piirtää natsat & leikata muotoon....
siis kohokuviot kumista... ne pitää vaan sitten liimata roiskeläppään kiinni...& maalata valkoiseksi
Viimeksi muokannut sabatti 96, Ke Syys 30, 2009 14:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
AnttiR kirjoitti:Jos et löydä haluamaasi lokoa läppiin , niin osta sileet läpät ja tee "natsat" rengasmaalilla .
Jos haluaa tehdä tolla tavalla noi läpät...
Mulla on duunin puolesta kone jolla voin piirtää natsat & leikata muotoon....
siis kohokuviot kumista... ne pitää vaan sitten liimata roiskeläppään kiinni...& maalata valkoiseksi
Mitä tämä mahtaisi kustantaa, logottomia yleismallin läppiä saa Motonetista.
Ai mihin nämä tulisi... no tähän....väärän merkkiseen kulkineeseen
Täytyy käydä katsomassa harrastetallilla. Siellä oli muistaakseni pino juuri tuollaisia uusia kuraläppiä ja ne on todellakin alkuperäiset 70-luvulta. Ja taisi olla vielä kahta eri kokoa.
Roiskeläpät ovat löytyneet. Täytyy todeta että uskomattoman hienoa väkeä foorumilla liikkuu, useat avun tarjoukset ja auliisti annetut vihjeet olivat jo suureksi avuksi. Sitten löytyi vielä oikeat " alikessutkin" ja niin halvalla että oikein hävettää .
Onko tuo Sunbeam Alpine 1700 GT Rapier.
Mistä päin hommasit...?
Serkkupojan autokorjaamon takapihalla majaili tuollainen jokunen vuosi sitten.
En tiedä joko on mennyt paaliin.
9000CD23T kirjoitti:Onko tuo Sunbeam Alpine 1700 GT Rapier.
Mistä päin hommasit...?
Serkkupojan autokorjaamon takapihalla majaili tuollainen jokunen vuosi sitten.
En tiedä joko on mennyt paaliin.
Auto on Sunbeam Alpine GT, myytiin Rapier merkkisenä Englannissa, nämä reilut 50kpl jotka tuli suomeen oli tarkoitettu USA markkinoille, jossa niitä myytiin Alpine GT nimellä.
Pohjois Hämeestä tämä löytyi, uutena ollut Helsingissä.