Eli autoni malli näkyy alapuolella. Haluaisin hommata ja asentaa itse uuden stailimman urheilullisemman vaihekepin nupin autooni, kun entinen alkaa olla vähän kulunut jo iän myötä.
Esimerkiksi sellainen kuten isäni autossa Saab 9-3 Sport Coupe matalapaine turbossa on kyllä asiallinen ja siisti vaihekepin nuppi. Sellainen tai sen tapaisen haluaisin. Onko kellään tietoa missä firmassa olisi erinlaisia valikoimia ja mitä itse Saab myy?? Nettisivut ja plus tietenkin kuvat olisi jees!!
Mä vaihoin vanhan rupunupin uuteen saabin nahkaseen jotta saan mäkin plyyssin sisällä sivallella Nahkissta johonkin, edes vähän. Ratin ostin käytettynä ruottista..
Esim PCS:stä saa orkkisnuppeja, ei toi nuppi saabillakaan kallis ole.
Joo, olisi huomenna aikomus soitella PCS:een. Mutta löytyisikö mistään kuvia Saabin omista orkkisnupeista????? Ja saisi tätä kautta vähän kuvaa, minkälaisen haluais ja tietäisi ehkä jopa nupin nimenkin, niin tietää neuvotella ja kysellä Rikulta PCS:stä.
juhokare kirjoitti:Joo, olisi huomenna aikomus soitella PCS:een. Mutta löytyisikö mistään kuvia Saabin omista orkkisnupeista????? Ja saisi tätä kautta vähän kuvaa, minkälaisen haluais ja tietäisi ehkä jopa nupin nimenkin, niin tietää neuvotella ja kysellä Rikulta PCS:stä.
Jos tuollaiseen päädyt, tulee asennusohjeet mukana. Voin muussa tapauksesa vaikka scannaa kuvan ohjeista. Ei se ihan herkkua ollu se asennus kun vanha mollikka pitää väkivalloin rikkomalla poistaa...
Taitaa olla offtopicia, mutta menköön: mun auton vaihdekepin nupin näkee tuosta vasemmalla puolella olevasta kuvasta. Olen miettinyt, että pitäisiköhän tuo nuppi vaihtaa nyt, kun autossa ei enää ole Sensonicia.
Väittivät Saabin huoltokorjaamossa, että tuota nuppia ei saa irti rikkomatta sitä. Koska en ainakaan toistaiseksi ole halunnut rikkoa sitä, niin en ole vaihtanut nuppia.
Eli voisikin kysyä: onkohan tuo Sensonic -vaihdekepin nuppi jollain eri tavalla kiinni kuin tavallinen versio? Ainakin tuossa vaihdekepin nupissa on vaihdeasentoanturin tunnistin.
Turbo Sensonic kirjoitti:Taitaa olla offtopicia, mutta menköön: mun auton vaihdekepin nupin näkee tuosta vasemmalla puolella olevasta kuvasta. Olen miettinyt, että pitäisiköhän tuo nuppi vaihtaa nyt, kun autossa ei enää ole Sensonicia.
Väittivät Saabin huoltokorjaamossa, että tuota nuppia ei saa irti rikkomatta sitä. Koska en ainakaan toistaiseksi ole halunnut rikkoa sitä, niin en ole vaihtanut nuppia.
Eli voisikin kysyä: onkohan tuo Sensonic -vaihdekepin nuppi jollain eri tavalla kiinni kuin tavallinen versio? Ainakin tuossa vaihdekepin nupissa on vaihdeasentoanturin tunnistin.
Kiinnitys lienee sama molemmissa tapauksissa, joten muuta vaihtoehtoa ei taida olla kuin rikkoa se paskiainen, mutta varovasti ettei tuhoa nupin päässä olevia urituksia. Itse hoitelin homman pienellä poralla, rautasahalla ja terävällä puukolla. Kepin pää on siis uritettu johon uusi nuppi painetaan apinan raivolla tarpeeksi syvälle niin että urat porautuu nupin sisässä olevaan muoviytimeen ja pitää sen paikoillaan -> kertakäyttökamaa siis, koska irti se ei enää lähde. Tuntuu että keppi lähtee ennemmin juurestaan. Nuppi jää liian ylös, jos pakki menee päälle lukkoa nostamatta. Tosiaan en sitten sensonic nupista tiedä jos siellä on tunnistinhässäköitä sisällä....
juhokare kirjoitti:Joo, olisi huomenna aikomus soitella PCS:een. Mutta löytyisikö mistään kuvia Saabin omista orkkisnupeista????? Ja saisi tätä kautta vähän kuvaa, minkälaisen haluais ja tietäisi ehkä jopa nupin nimenkin, niin tietää neuvotella ja kysellä Rikulta PCS:stä.
Jos tuollaiseen päädyt, tulee asennusohjeet mukana. Voin muussa tapauksesa vaikka scannaa kuvan ohjeista. Ei se ihan herkkua ollu se asennus kun vanha mollikka pitää väkivalloin rikkomalla poistaa...
kuka on mun satkusta käyny ottaas kuvan
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin