Äkkiä ne isommat rangaistukset kännykän käyttöön

Onneksi et siis nähnyt minua sohlaamassa valoitta, niin ei turhaan verenpaine noussut.georgahti kirjoitti:yo. vähän modattu, mutta asiaan:Azanovix kirjoitti:Eilen näin jonkun idiootti*0**0kuskin ajamassa ilman valoja, ja hetken kuluttua siitä samainen idiootti oli pysähtynyt poliisiauton eteen bussipysäkille. ...
joskus sain myös pysähtymiskäskyn - tosin ratsiaan - ja aihe oli sama. muistan vielä pysähdyttyäni kääntäneeni v0**0sta valot pois. poliisi tulee ja alkaa urputtaa, ettei valoja ollut päällä. no eipä tietenkään ole, kun juurikin ne sammutin.. mutta voivoi, sillalla ollut kyttä oli radion välityksellä ilmottanut, ettei valoja ole ja kun olin ne jo sammuttanut, niin eipä niitä kukaan muukaan nähnyt... ai v**tu, että vitutti kun olin vielä saarnannut aiheesta koko matkaseurueelle retkeen lähdettäessä, kun olin jonkun valottoman nähnyt. matkaan tuli vielä poliisilta kirjallinen muistutus asiasta. mieli teki sanoa ja tehdä jotain sopimatonta, mutta jotenkin sain asian nieleskeltyä. tästä on jo aikaa noin 13 vuotta, mutta edelleen asia kalvaa mieltä kun näen jonkun valottoman urpon liikenteessä.![]()
no - nykyisin ei ko vahinkoa PITÄISI päästä syntymään, ellei nyt jostain syystä unohdu parkit päälle, jos on auton joutunut johonki outoon paikkaan jättämään lastauksen/purkamisen ajaksi.
Tai rangaistukset yleensäkkään...Saappi Kuski kirjoitti: Äkkiä ne isommat rangaistukset kännykän käyttöön
Se on tuottoisinta hommaa kun jossain peltosuoran alamäessä alkavan 40km/h rajoituksen kohdalle pannaan partio puskaan Stalkerin kanssa...Mimmi kirjoitti: Täälläpäin poliisia ei kiinnosta edes puhallusratsiat, ainoastaan nopeusvalvonta.
Muusta suomesta tiedä mut Joensuussa on monia paikkoja missä sais kahmalokaupalla kirjoittaa sakkoa sakon perään ylinopeuksista muttei niissä paikoissa juuri koskaan tutkia nää, kummaa..V.J.S kirjoitti:Se on tuottoisinta hommaa kun jossain peltosuoran alamäessä alkavan 40km/h rajoituksen kohdalle pannaan partio puskaan Stalkerin kanssa...Mimmi kirjoitti: Täälläpäin poliisia ei kiinnosta edes puhallusratsiat, ainoastaan nopeusvalvonta.
Saisivat olla tuollaisissa paikoissa useamminkin. Eilen kotiin kävellessä kapealla tiellä kaipaili valvontaa. 40km/h alue ja tietyötä. Yksi taisi ajaa neljääkymppiä loput 60-70km/h.V.J.S kirjoitti: Se on tuottoisinta hommaa kun jossain peltosuoran alamäessä alkavan 40km/h rajoituksen kohdalle pannaan partio puskaan Stalkerin kanssa...
Poliisi kuulemma valikoi ratsioiden paikat siten, että kys tieosuudella on onnettomuusriski korkeampi (tilastot...) ja ratsian kohdalla on turvallista pysäyttää autoja.muppelo kirjoitti: Muusta suomesta tiedä mut Joensuussa on monia paikkoja missä sais kahmalokaupalla kirjoittaa sakkoa sakon perään ylinopeuksista muttei niissä paikoissa juuri koskaan tutkia nää, kummaa..
Siin oli ihan varmasti "kolmosenkauttanelosen puhallin"...dj_pirtu kirjoitti:Näin eilen motarilla agressiivisesti liikuskelevan rähjäisen ford sierran. Ohitimme siinä sitten peräkanaa yhtä rekkaa kunnes tämä sierra sitten siirtyi oikeanpuoleiselle kaistalle ohituksen jälkeen. Tulin siinä sitten hieman leikkimielelle ja tempaisin nelosvaihteella tallan puoliväliin (säästelen vaihdelaatikkoa). Menin sierrasta ohi, heitin vitoselle ja katselin taustapeilistä että näkyykö jo sierraa vaan eipäs näkynyt. Sehän piru roikku siinä rinnalla sitkeästi. Muutaman sekunnin päästä vauhtia oli jo sen verran että rupes pelottamaan ja lopetin leikin siihen, sierrakuski oli selvästi samaa mieltä. Olin aivan hämmennyksissä että sepäs sierranraato kulkikin ihan kiitettävästi...
Toivottavasti osaavat olla häiriköimättä minun kauppareissuillani, niistä voi huonompana päivänä tulla äkkiä sinisiä.hz81 kirjoitti:Tavallaan liikenteessä, mutta Vihreät oli S-Marketin pihassa jakamassa luomuporkkanoita. Piti käydä keskustelemassa!
sulla on vaan liian vähän tehoa..... tuskin olisit kaasari 99:sillä lähteny kiusaamaan......eli joillekki tehokas auto on vaan työkalu päteä liikenteessä......DIggItaLLr kirjoitti:Siin oli ihan varmasti "kolmosenkauttanelosen puhallin"...dj_pirtu kirjoitti:Näin eilen motarilla agressiivisesti liikuskelevan rähjäisen ford sierran. Ohitimme siinä sitten peräkanaa yhtä rekkaa kunnes tämä sierra sitten siirtyi oikeanpuoleiselle kaistalle ohituksen jälkeen. Tulin siinä sitten hieman leikkimielelle ja tempaisin nelosvaihteella tallan puoliväliin (säästelen vaihdelaatikkoa). Menin sierrasta ohi, heitin vitoselle ja katselin taustapeilistä että näkyykö jo sierraa vaan eipäs näkynyt. Sehän piru roikku siinä rinnalla sitkeästi. Muutaman sekunnin päästä vauhtia oli jo sen verran että rupes pelottamaan ja lopetin leikin siihen, sierrakuski oli selvästi samaa mieltä. Olin aivan hämmennyksissä että sepäs sierranraato kulkikin ihan kiitettävästi...