Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Minen ymmärrä koko asiasta noussutta vouhkaamista, ei ainakaa miu leivänsyöntiin vaikuttanu millään tavalla vaikka naisihminen olenki.
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Aika nössö kaveri tämä Kiesi jos lopputilin ottaa tuollaisen takia. Kova mies puheissa mutta heti kaakelbergit housussa kun vähän tulee kohua. Vai olisko tj kuitenkin sanonut että kannattees lähteä?
Minä jos jotakin sanon naisista niin sen saman voin sanoa vaikka konsernin johtajalle. Sekin on mies joten kyllä se ymmärtää
Minä jos jotakin sanon naisista niin sen saman voin sanoa vaikka konsernin johtajalle. Sekin on mies joten kyllä se ymmärtää

9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Sen sijaan että tämä überführer tj olisi pyytänyt anteeksi, kumarrellut ja pokkaillut, Olisi vaan tylysti kommentoinu:
"Media on irroittanut sanomiset asiayhteydestä. Tässä ei ole mitään väärää, ja Kiesi on edelleen meillä töissä" piste.
Tosin luulen että kiesillä on ollu aika kovat paineet. Ja tämä irtisanoutuminen on vain tapa pitää kasvonsa edes jotenkin ja pitää firman imagoa yllä.
Tuo munaton TJ olisi varmaan potkinut hänet muuten pihalle.
Tässä nyt ei ole kyse pinkkipaitasistakaljamahaautokoijareista ei edes audeista tai muusta "tavarasta", vaan suomalaisista duunareista jotka saa selkäänsä joltain xxxxx naistenlehdeltä ja feministikotkaryhmittymältä, jotka ovat verrattavissa kettutyttöihin.
Disclaimer:
Mua xxxxxxxx feministit, ja myös sovinistit. Ääriryhmä jolla ei ole mahdollista objektiiviseen keskusteluun ja arvosteluun voisivat minun mielestäni painua hiiteen.
"Media on irroittanut sanomiset asiayhteydestä. Tässä ei ole mitään väärää, ja Kiesi on edelleen meillä töissä" piste.
Tosin luulen että kiesillä on ollu aika kovat paineet. Ja tämä irtisanoutuminen on vain tapa pitää kasvonsa edes jotenkin ja pitää firman imagoa yllä.
Tuo munaton TJ olisi varmaan potkinut hänet muuten pihalle.
Tässä nyt ei ole kyse pinkkipaitasistakaljamahaautokoijareista ei edes audeista tai muusta "tavarasta", vaan suomalaisista duunareista jotka saa selkäänsä joltain xxxxx naistenlehdeltä ja feministikotkaryhmittymältä, jotka ovat verrattavissa kettutyttöihin.
Disclaimer:
Mua xxxxxxxx feministit, ja myös sovinistit. Ääriryhmä jolla ei ole mahdollista objektiiviseen keskusteluun ja arvosteluun voisivat minun mielestäni painua hiiteen.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
"Jos mieheni lopettaa luottokorttiostosteni maksamisen tai designer pukujen käyttämisen vapaa-ajallaan, voidaan karrikoiden todeta, että suhteella ei ole tulevaisuutta."
Terveisin Anna Kiesi.
Terveisin Anna Kiesi.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7775
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Aion tilata appiukkokokelaalle sellaisen t-paidan missä lukee :Olen Audimies, naiseni silittää kauluspaitani korkokengissä.
Toivotaan että huumori riittää, aion antaa sen rapujuhlissa sille...
Toivotaan että huumori riittää, aion antaa sen rapujuhlissa sille...
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7775
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Tässä vähän organisaatiosta...
VV-Auto Group Oy
Toimitusjohtaja Pekka Lahti, s. 1955, agronomi
Audi: ( ex ) johtaja Esko Kiesi, s. 1950, DI
Volkswagen-henkilöautot: johtaja Lauri Haapala, s. 1944, luokanopettaja
Volkswagen-hyötyautot: johtaja Carl-Gustaf Sergejeff, s. 1945, diplomiekonomi
Jälkimarkkinointi: johtaja Jarmo Toivanen, s. 1957, KTM
Liiketoiminnan tuki: talousjohtaja Arto Manninen, s. 1964, DI
Liiketoiminnan kehitys: kehitysjohtaja Mia Miettinen, s. 1972, OTK, VT
Että tällaista porukkaa...
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 9/09/25375
http://www.youtube.com/watch?v=nJ4YG2l1K2I
VV-Auto Group Oy
Toimitusjohtaja Pekka Lahti, s. 1955, agronomi
Audi: ( ex ) johtaja Esko Kiesi, s. 1950, DI
Volkswagen-henkilöautot: johtaja Lauri Haapala, s. 1944, luokanopettaja
Volkswagen-hyötyautot: johtaja Carl-Gustaf Sergejeff, s. 1945, diplomiekonomi
Jälkimarkkinointi: johtaja Jarmo Toivanen, s. 1957, KTM
Liiketoiminnan tuki: talousjohtaja Arto Manninen, s. 1964, DI
Liiketoiminnan kehitys: kehitysjohtaja Mia Miettinen, s. 1972, OTK, VT
Että tällaista porukkaa...
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 9/09/25375
http://www.youtube.com/watch?v=nJ4YG2l1K2I
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Mikähän noissa Kauppalehden esittelemissä kommenteissa mahtaa olla sitten niin räväyttävää?
Noh, saahan sitä yrittää vääntää tikusta asiaa - tosin tuontyyppistä uutisointia odottaisi enemmän joltain Seiskalta.
Noh, saahan sitä yrittää vääntää tikusta asiaa - tosin tuontyyppistä uutisointia odottaisi enemmän joltain Seiskalta.
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Höh, video poistettu...9000CD23T kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=nJ4YG2l1K2I
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7775
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Ja AUDI ylivoimaa....
http://www.youtube.com/watch?v=US6R4b2oicw
http://www.youtube.com/watch?v=US6R4b2oicw
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Vähän kuin heittäis kivejä lasitalossa.. Mä luulen melkein että noi audin laatikot on kestävämpiä kuin saabissa.


9000CD23T kirjoitti:Ja AUDI ylivoimaa....
http://www.youtube.com/watch?v=US6R4b2oicw
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Entä jos joku nainen olisi heittänyt jotain vastaavaa miehistä... Olisi varmaan kilvan kiitelty rohkeista kommenteista.
Pekon lista oli todella hyvä! 


Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Kiesi pitäisi kai laittaa rakkauden ministeriöön uudelleenkoulutukseen, jotta hän oppisi olemaan totuuden ministeriön laatimien ohjeiden mukainen kunnon kansalainen. Kyllä valtio vapisee, kun Suomessakin asuu joitakin henkilöitä, joilla on ihan omia mielipiteitä asioista, eivätkä kaikki puhu vielä uuskieltä. Olikohan Orwell oikeassa..? 

Re: Audikuskit ovat tosimiehiä. Case Kiesi.
Kun kerran aloitin, niin jatkankin:
VV-Auto Herttoniemi, vaihdokit:
>
>ARJA 1965 Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai
>vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.
>
>AILI 1940 Hyväkuntoinen veteraani rauhalliseen ajoon. Juuri entisöity.
>Sopii harrastelijalle. Uudet lasit.
>
>ELLI 1976 Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms.
>käypään tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.
>
>AINO 1969 Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja
>pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.
>
>KIRSI 1971 Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty.
>Diplomaattikäytossä. Hyvät puristukset. Juuri maalattu.
>Teknisesti hyvä.
>
>HELENA 1959 Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä
>laittamista. Radio tulee mukana.
>
>JENNA 1988 Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto.
>Otettu käyttöön vasta 2005 lokakuussa.
>
>KAISA 1961 Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella
>peitolla. Savuttaa vähän.
>
>NETTA 1991 Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin
>ajamaton yksilö. MP3-soitin. Lukkoperä.
>
>MAIJA 1961 Taloudellinen, loistokunto. Hyvin pidetty, ei kolhuja.
>Kiihtyy hyvin.
>
>JELENA 1959 Hyvin säilynyt. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto.
>Pientä vuotoa. Tuotu maahan 1992.
>
>PIRJO 1957 Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten
>hyvä.
>
>MING 1967 Tiukka perä, hyvät puristukset. Suhteellisen siisti.
>Vaihdossa käy vanhempikin. Tuotu Bangkokista 1999.
>
>TRACY 1980 Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu,
>ärhäkkä, makeet äänet. Teknisesti hyvä - kovaan ajoon. Tämä yksilö
>pidemmällä kardaanilla.
>
>ANNELI 1968, Kahdesti lauennut, sisäsiisti, äänenvaimentimessa pikku
>vikoja.
>
>*HUOM*: *Kaikki vaihdokit myyntipäällikön tarkastamia ja koeajamia.
>Tyytyväisyystakuu.*
>
(vitsi alkaa selvästikin toistamaan itseään, ei hyvä)
VV-Auto Herttoniemi, vaihdokit:
>
>ARJA 1965 Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai
>vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.
>
>AILI 1940 Hyväkuntoinen veteraani rauhalliseen ajoon. Juuri entisöity.
>Sopii harrastelijalle. Uudet lasit.
>
>ELLI 1976 Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms.
>käypään tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.
>
>AINO 1969 Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja
>pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.
>
>KIRSI 1971 Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty.
>Diplomaattikäytossä. Hyvät puristukset. Juuri maalattu.
>Teknisesti hyvä.
>
>HELENA 1959 Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä
>laittamista. Radio tulee mukana.
>
>JENNA 1988 Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto.
>Otettu käyttöön vasta 2005 lokakuussa.
>
>KAISA 1961 Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella
>peitolla. Savuttaa vähän.
>
>NETTA 1991 Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin
>ajamaton yksilö. MP3-soitin. Lukkoperä.
>
>MAIJA 1961 Taloudellinen, loistokunto. Hyvin pidetty, ei kolhuja.
>Kiihtyy hyvin.
>
>JELENA 1959 Hyvin säilynyt. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto.
>Pientä vuotoa. Tuotu maahan 1992.
>
>PIRJO 1957 Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten
>hyvä.
>
>MING 1967 Tiukka perä, hyvät puristukset. Suhteellisen siisti.
>Vaihdossa käy vanhempikin. Tuotu Bangkokista 1999.
>
>TRACY 1980 Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu,
>ärhäkkä, makeet äänet. Teknisesti hyvä - kovaan ajoon. Tämä yksilö
>pidemmällä kardaanilla.
>
>ANNELI 1968, Kahdesti lauennut, sisäsiisti, äänenvaimentimessa pikku
>vikoja.
>
>*HUOM*: *Kaikki vaihdokit myyntipäällikön tarkastamia ja koeajamia.
>Tyytyväisyystakuu.*
>
(vitsi alkaa selvästikin toistamaan itseään, ei hyvä)
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion