-96 2.0t ja pirullinen nykiminen
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
-96 2.0t ja pirullinen nykiminen
joo elikkäs äijän tonnarissa v-mainen nykiminen kiihdytyksessä. uutta sytkäkasettia, mankkuvenaa, tulppia, pa-filtteriä,ilmafiltteriä on kokeiltu.. autossa on kiinni stage1. ahdot seilaa siinä 1.0-1.2 koko ajan ja bensankulutus on korkea. (matkaajossa yli 10l/100km) alle 200tkm ajettu. eikä ole ilmastointia. (aiheuttaa ainakin omassa pirntä nykimistä). onko ideoita?
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: -96 2.0t ja pirullinen nykiminen
alipaineletkujen / painepuolen vuotoja - sekoittaa seokset ja siksi kuluttaa tasakaasullakin liikaa. Lambdavikakin selittäisi kulutuksen muttei täyskaasukiihdytyksien nykimistä koska lambda on poissa pelistä silloin.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: -96 2.0t ja pirullinen nykiminen
joo elikkäs tasakaasulla ei nyi, vaan kiihdytyksessä.. jotenkin en vaan usko että se ois tuo kampiakselin-asentoanturi.. mutta voi sekin olla. alipaineletkut oon vaihtanu ja bypass:kin on alumiininen.. pitää vielä tsekata kaikki uudestaan.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: -96 2.0t ja pirullinen nykiminen
sitten vielä se W-letku ilmassa testi niin jää mankkuvenan takkuilumahdollisuus pois.
Tiety 98E tankissa ja toisessa autossa hyväksi testattu DI kasetti. Onpa tullut sellainenkin vastaan että uusi NGK BCPR7ES tulppa oli viallinen ja aiheutti yhteen pyttyyn satamäärin nakuja muutamassa vedossa.
logista näkisi nakuttaako joku sylinteri rajusti.
Tiety 98E tankissa ja toisessa autossa hyväksi testattu DI kasetti. Onpa tullut sellainenkin vastaan että uusi NGK BCPR7ES tulppa oli viallinen ja aiheutti yhteen pyttyyn satamäärin nakuja muutamassa vedossa.
logista näkisi nakuttaako joku sylinteri rajusti.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
- JiiVee
- "Hölösuu"
- Viestit: 1103
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
Re: -96 2.0t ja pirullinen nykiminen
Mulla nykiminen johtui map-anturin yhden johdon huonosta kontaktista.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB
Re: -96 2.0t ja pirullinen nykiminen
Aika paha vika tuollainen paikallistaa mutta takuulla vaikuttava. Sekin näkyisi logissa ahtopaineen mukamas sahaamisena.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko