jnousia kirjoitti:Nonni. Kone taas askarreltu pois paikalta. Paine-asetelma oli antanut periksi. Vaihdetaan se ja toivotaan taas parasta.
Onko arviota miksi hajosi? Onko sulla irrallista kytkinakselia, että saat levyn keskelle kun asetelman vaihdat.Varmaa tuttua juttua, mutta laita vaseliinia kampiakselin päähän silmälaakerille. Muistutan kun on vielä mahdollista
Jäsen vuodesta 1992
Nyt Saab 96 vm -73 viri 1.8 L ja Saab 95 STW vm-75
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Nyt toimii. Jiihaa:) Vapaakytkin ei toimi, mutta voi olla että se on hitsattu kiinteäksi.
Ilmeisesti painelaakeri oli niin paljon sivussa, että asetelma painui niin epätaisesti, että ensi yksin jousi pääsi irti koloistaan ja sitten toinen. Voin laittaa kuvan mimmoselta asetelma näytti, kuhan kerkeen. Nyt meen syämähän lihapiirakkaa ja nukkumaan, että jaksaa huomenna vahata ja kasata loput rojut.
PS;Rälläköin romulaatikosta akselin. yritin eka hyvällä mutta ei se sieltä irronnu.
En saa photobuckettiin ladattua kuvia kun on niin hidas yhteys. (Mutta jos jota kuta kiinnostaa niin alfredkurki.blogspot.com niin siellä on) Ja kyllä se vapaakytkin toimii. Vaatii vain tomerampaa otetta.
Jäsen vuodesta 1992
Nyt Saab 96 vm -73 viri 1.8 L ja Saab 95 STW vm-75
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )