Pari kysymystä koskien jarruja sekä vaihteistoa
Re: Pari kysymystä koskien jarruja sekä vaihteistoa
jos se pelkkä jarruttelu ei auta ni vasara avuks ja naputtelet satulaa joka puolelta, sitä pölypaskaa tippuu aika lailla. sit vaa liikuttelet satulaa iha käsineen ku alkaa herkistyä
#4113
Ng900 -94
Ng900 -94
Re: Pari kysymystä koskien jarruja sekä vaihteistoa
Kun pyörän ottaa pois paikaltaan, niin samalla vaivalla ottaa satulat irti, putsaa liukupinnat ja rasvaa keraamisella tahnalla. Tuolla konstilla ainakin satulat saa liikkumaan, ne ovat mäntiä todennäköisimmin jumissa. Samalla voi tarkistaa, miten herkästi männät menevät sisään.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Pari kysymystä koskien jarruja sekä vaihteistoa
Olipa kokemus tuohon liittyen. Tein jarruremppaa taakse ja jarrusatulat olivat aivan uskomattomassa kunnossa. Liukupinnat täysin kuhmuraiset ja ruosteiset, sen sijaan männät pelasivat (yhtä lukuunottamatta) kunnolla. Ei ihme, että täristi jarrutuksissa ja levyt alkoivat ruostumaan. Pitää katsoa saisiko nuo vielä kunnostettua, vai joutuuko hankkimaan uudet. Pitäkäähän silmällä tärinöihin liittyen!
2.0t Biopower 9-3 -09
ex 2.3Aero 9000 -96; ex 2.0Aero 9-3 -00; ex 2.0t 9-3 -02
#7314
ex 2.3Aero 9000 -96; ex 2.0Aero 9-3 -00; ex 2.0t 9-3 -02
#7314