Eli siis irroitin puhallinkotelon läppien vaihtoa varten ja tässä yhteydessä piti liikuttaa ilmastoinnin höyrystinkoteloa sivulle sillä seurauksella, että ilmastoinnin putkeen tuli vuoto höyrystinkotelon päähän:

http://img3.imageshack.us/img3/1306/vuoto.jpg
Vuoto on siis tuon aluslevyn ja tuon suuremman metallimötikän välissä. Kun lopetin putkien räpläyksen saatuani kotelon paikalleen, loppui suhina hetken kuluttua. Kun autolla ajaa hetken ilmastointi auto-asennolla, jää tuo kohta suhisemaan auton sammutuksen jälkeen, eli se siis vuotaa kuitenkin jatkuvasti. Toistaiseksi kompura siis vielä kytkeytyy, mutta suhinasta (ja väriaineen kuplista päätellen) tuskin kovin kauaa.
Eniten itseä ihmetyttää nuo kierretangot, joissa ei ole kiinni mitään? Puuttuuko tuosta siis jotain, esim, joku kiristyslevy tjsp?
Auto on CD vuodelta 92, kuivain ei siis ole tuossa höyrystimen päällä.
Sormet ristissä täällä toivon, ettei tarvitse koko höyrystintä vaihtaa.