ja monta muuta. Minä en yksinkertaisesti tykännyt, vaikka oli vain mainos. Ei kai tästä paista läpi, että olen kissaihminen... nimim. siskon kissanpentuja viikko sitten katsomassa käynyt...
Uskoisi nyt Fordin mainostoimistolla olevan pätäkkää sen verran, että tietokonein pystyvät toteuttamaan tuollaisen helpostikin. On niitä hurjempiakin nähty ja varmasti halvemmalla. Toinen juttu on sitten se miksi lemmikkieläinten kohtelusta nousee usein suurempi äläkkä mitä meidän ihmisapinoiden. Toivottavasti kukaan ei vedä kommentistani palkokasveja hengitystiehen, sillä olenhan minäkin kissaihmisiä.
On noita shokeeraavia mainoksia joitain ihan hauskojakin. Tuli mieleen eräs veli-venäläisen (tai jotain slaavilaista kieltä ne siinä puhui) tekemä pepsi-mainos, jossa ei turhia ujosteltu
Kukaan nähnyt?
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
No, enhän minä ainakaan tuota todeksi uskonutkaan, mutta jotenkin en tykännyt aiheesta... Kyllä mullekin joskus tulee päiviä, että huonot eläinvitsit napsahtaa, mutta se päivä ei ollut tänään.
"miten kissan saa sanomaan "VUH" ja koiran "MIAU"
"no, kissa valellaan bensalla ja heitetään tulitikku perään... "VUH" ja taas jos koiran pakastaa ja työntää vannesahan läpi, niin "MIAU"..."