Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Olipa refleksit tallessa ja onnea matkassa, tervetuloa takaisin tähän maailmaan Nappe !
Tuossa autossahan on sen verran arvokasta ja päivitettyä tekniikkaa ettei sitä ihan ilmaiseksi vakuutusyhtiölle kannata antaa, elleivät tosiaan sitä aio ehjätä.
Tuossa autossahan on sen verran arvokasta ja päivitettyä tekniikkaa ettei sitä ihan ilmaiseksi vakuutusyhtiölle kannata antaa, elleivät tosiaan sitä aio ehjätä.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Mites hirvi? Pakeniko onnettomuuspaikalta?
#3272
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Ei se hirvi kyllä mihinkään siitä enää omatoimisesti liikkunut, tosin pysähdyin sen verran kauaksi etten päässyt näkemään lopputuloksen läheltä.Pola kirjoitti:Mites hirvi? Pakeniko onnettomuuspaikalta?
Ei niin että olisi hirveesti kiinnostanutkaan

Avatar-kuva pitää käydä räspimässä paremmassa valossa

Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Harmi hienon caben puolesta, onneksi ei kuskille käynyt pahemmin.
Eiköhän tuosta vielä auton tee, luulisi tuon lasinkehyksen/palkin saavan Saabilta varaosana, tuskin lienee sen vaikeampi vaihtaa kuin muihinkaan Saabeihin?
Eiköhän tuosta vielä auton tee, luulisi tuon lasinkehyksen/palkin saavan Saabilta varaosana, tuskin lienee sen vaikeampi vaihtaa kuin muihinkaan Saabeihin?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Muista ottaa karvatukot talveen ja ripustaa toisen saabin taustapeiliin roikkumaan merkkinä muille hirville, ettei kannata tulla saabin eteen.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Täällä kans kuolattiin hetiAleksi kirjoitti: ps. on muuten hienot puskurit ja helmat

On se saatana että hirvikanta pitää olla noin iso että susirajallakin niihin törmäillään harva se päivä.
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Osanottoni myös täältä "satakunnan lapista"
Toi tuulilasin kehys on cabbessa myöskin turvakaari, jota on vahvistettu aika reippaasti, onneksi oli vahvaa tekoa
Näyttäisi siltä, että korikin on hieman vääntynyt kun ovi on narulla lukittu. Toivottavasti vakuutusyhtiö korvaa käypään hintaan, onhan auto sentään harvinaisempi aero malli.
Toi tuulilasin kehys on cabbessa myöskin turvakaari, jota on vahvistettu aika reippaasti, onneksi oli vahvaa tekoa

samakaitsensitteonniinväliä, millä ajaa
900 cab -95
9-3 se -01
9-3 Ttdi -11 9-3 cab -08 aero hirch
900 cab -95
9-3 se -01
9-3 Ttdi -11 9-3 cab -08 aero hirch
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Pitkällä nokalla on etuutensa
Hyvä että ehjin nahoin tilanteesta selvitty.

Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Hyvä kun ei käynyt kuskille pahasti.
Työmaalla yks myynti-inssi kanssa ajelee Saabeilla, kun teki vajaat kymmenen vuotta sitten tuttavuutta sarvipään kanssa vitostiellä ja useammalta taholta oli tullut "asiantuntijakommenttia", että Saabin ansiosta selvisi pienellä päänahkan rullautumisella.
Kuski käveli omin jaloin kolarin jälkeen, mutta hirvi ei enää....
Työmaalla yks myynti-inssi kanssa ajelee Saabeilla, kun teki vajaat kymmenen vuotta sitten tuttavuutta sarvipään kanssa vitostiellä ja useammalta taholta oli tullut "asiantuntijakommenttia", että Saabin ansiosta selvisi pienellä päänahkan rullautumisella.
Kuski käveli omin jaloin kolarin jälkeen, mutta hirvi ei enää....

Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Oli sulla kyllä hieno auto ei voi muuta sanoa
Mutta peltiähän saa aina uutta, pääasia että ihmiset säästyy ja sitä varten ne Saabit on tehty kestämään. Tuossa pari kuukautta sitten yksi kaverin emäntä ajoi kans hirvikolarin volvo V70:llä ja auto meni lunastukseen, eikä mennyt kuin pari päivää niin kaveri tuli vastaan jollain toyota:lla tuli siinä sitten mieleen että ilmeisesti ajattelivat ettei salama iske kahdesti samaan paikkaa
No tuli ne kuitenkin "järkiinsä" (jos sitä nyt niin voi sanoa) ja olivat ostaneet tilalle samanlaisen Volvon 



Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Vähän on vakuutusyhtiöstä ja tarjonnasta kiinni, en kyllä ole vielä päättänyt mihin suuntaan tästä lähtis, lunastusrahalla sais varnaan ihan näpsäkän moponMusti kirjoitti:Sääli hienon auton "Hirsch:ittämisestä" tuolla tavalla. Onneksi mies on kunnossa. Ehditköhän jo Jurvaan uudella cabilla ?

Vakavasti, syyskokous on ehkä liian lähellä, enkä ole vielä päättänyt millä ruiskulla ja millä laatikolla seuraava kohde olis, väristä puhumattakaan

Kovasti harmitellaan hienon auton poismenoa, OIKEESTI kyseessä on vain ja ainoastaan peltiä, kauniiseen muotoon pokattua kyllä, mutta ei tuo mitään muuta ollut kun ihan tavallinen avo-aero

Tänään kävin hakemassa tavaroitani autosta, kaveri siinä vieressä katteli jälkeä, ja todettiin että jossain oli päätetty että vielä ei ollut meikäläisen vuoro, tuossa nimittäin olisi voinut käydä ihan miten vaan...
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
If:in vakuutustarkastaja soitti, ja sovittiin lunastushinnasta, kertakorvaus ei tullut kyseeseen, sillä minulla oli lunastusturva +30% jonka menettäisin jos haluaisin pitää raadon.
Näin ainakin vakuutustarkastaja sanoi, ehkä olisin voinut veivata asiaa tarmokkaammin, ja saannut hieman paremman diilin, mutta tarjottu ja haaveiltu summa oli sen verran lähellä toisiaan että kaupat sovittiin.
Muutamasta pisteosasta sovittiin, nämä käyn toki hakemassa pois.
Aero/Viggen-osien haluajat sitten AVK:lle jonottamaan.
Sorry.
Näin ainakin vakuutustarkastaja sanoi, ehkä olisin voinut veivata asiaa tarmokkaammin, ja saannut hieman paremman diilin, mutta tarjottu ja haaveiltu summa oli sen verran lähellä toisiaan että kaupat sovittiin.
Muutamasta pisteosasta sovittiin, nämä käyn toki hakemassa pois.
Aero/Viggen-osien haluajat sitten AVK:lle jonottamaan.
Sorry.
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Myyvätköhän kokonaisena korjattavaksi vai suoraan purkuun?
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Kiitos saabin suunnittelijoille. Saab 1 - Hirvi 0
Selviää varmaan avk:n sivuilta.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!