help!!Kierrokset jää ylös 1500 ja laskeutuu hitaasti n.1200,kylmänä pomppaa 2000 ja vähän ylikin..virrat kun sammuttaa kiekkamittari voi jäädä jumiin n.1000 ja laskeutua sitten todella hitaasti alas 5-10minsaa tai kauemmin. Vaihdettu tyhjäkäyntimoottori ja kaasuläppäsäädin ei suurempia vaikutuksia. Autosta on poistettu ilmastointi mutta laita sen takaisin paikalleen enkä usko että se siitä pelkästään johtuisi koska sieltä on releetkin poistettu eikä vaikuta tyhjäkäyntiin oli sit automaatti tai econ asennossa lämppäri. Eli jääkö jäljelle muuta kuin immu ja lambda anturi missä vikaa vois olla. Itse ihmettelen eniten tuota kiekkamittaria kun se reagoi kaasuunkin todella hitaan puoleisesti vanhassa 9000 cd:ssä liikahti heti kun kaasua antoi eli nykyinen on 9000 combi turbo vm-90.
kiitokset vastauksita jo etukäteen..
kierrokset korkealla!!
Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
1 viesti
• Sivu 1/1
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset