OG 900 ässästä täyspaineturboksi
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 194
- Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 14:21
- Paikkakunta: Tallinna-Helsinki
OG 900 ässästä täyspaineturboksi
Mistäköhän löytäisin tietoa, kun on ajatus rakentaa vm -93 matalapaineturbo Lucacsen ruiskulla täyspaineturboksi?
#2951
Saab 9-5 TiD -08 (KA), Saab 9-3 SC TiD -08
Saab 9-5 TiD -08 (KA), Saab 9-3 SC TiD -08
Re: OG 900 ässästä täyspaineturboksi
Cooleri keulalle ja oranssit suuttimet ja täyspaineisen ruisku boxi ja ahdot vähän ylemmäks ja apc.
tuolta löytyy englanniks ohjeet --> http://www.900aero.com/ ja sit diy ja LPT 2 FPT
Ps. multa löytyis satkuun täydellinen apc sarja kaikkineen ylimääräisenä. jos tarvetta ois.
tuolta löytyy englanniks ohjeet --> http://www.900aero.com/ ja sit diy ja LPT 2 FPT
Ps. multa löytyis satkuun täydellinen apc sarja kaikkineen ylimääräisenä. jos tarvetta ois.
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
Re: OG 900 ässästä täyspaineturboksi
91 eteenpäin on minun näkemissä ässissä ollut jo valmiina oranssit suuttimet. Tosin onpa noita täyspaineistettu 90 vuosimallin ässiäkin vihreillä suuttimilla ja toimineet ovat. Kysyjän auto on 93 eli siinä on oranssit suuttimet.
Re: OG 900 ässästä täyspaineturboksi
Toki saa täyspaineistettua vihreilläkin kuten omassa on tehty.. ja onnistuu ilman apc:täkin toki muutos.
Osien Myynti = Nouto ja käteinen tai Rahat tilille ja lähetys vastaanottajan laskuun
Re: OG 900 ässästä täyspaineturboksi
Joo, näinhän se on. Vielä kysyjälle se että hänen autossaan on sama ruiskuboksi kuin täysipaineisessa. Vuonna 90 kontrollerin softa muuttui siten että siellä ei ollut enään sitä polttoaineen katkaisua 0.6 barissa ja softa oli siitä eteenpäin sama kuin täysipaineisissa. Se että missä kohtaa vuotta muuttui löytyy boksin numerosta ja numeron löytää jostain tän foorumin syövereistä jostain tosi vanhoista ässäkeskusteluista varmaan vuodelta 2003-2005. Tämä muutos siis vuonna 90, joten kysyjän autossa on sama boksi kuin täysipaineisessa.
Eli täysipaineiseksi (alkuperäistä täysipaineista vastaavaksi) kysyjä ei tarvitse muuta kuin coolerin, APC boksin johtosarjoineen, nakutusanturin, magneettiventtiilin ja painekatkaisimen ruuvaamisen siten että ei katkaise kun ahdot nousee tai sitten vaihtaa täysipaineisen painekatkaisimen tai ottaa koko osan pois. Muuta ei tarvitse. Kun osat on asennettu oikein, paineet nousee sinne 0.8:aan.
Eli täysipaineiseksi (alkuperäistä täysipaineista vastaavaksi) kysyjä ei tarvitse muuta kuin coolerin, APC boksin johtosarjoineen, nakutusanturin, magneettiventtiilin ja painekatkaisimen ruuvaamisen siten että ei katkaise kun ahdot nousee tai sitten vaihtaa täysipaineisen painekatkaisimen tai ottaa koko osan pois. Muuta ei tarvitse. Kun osat on asennettu oikein, paineet nousee sinne 0.8:aan.
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 194
- Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 14:21
- Paikkakunta: Tallinna-Helsinki
Re: OG 900 ässästä täyspaineturboksi
Kiinnostaisi, millainen APC minun autooni sopii, kun tässä edellä mainittiin, että olisi tarjolla?
Sami kirjoitti:Eli täysipaineiseksi (alkuperäistä täysipaineista vastaavaksi) kysyjä ei tarvitse muuta kuin coolerin, APC boksin johtosarjoineen, nakutusanturin, magneettiventtiilin ja painekatkaisimen ruuvaamisen siten että ei katkaise kun ahdot nousee tai sitten vaihtaa täysipaineisen painekatkaisimen tai ottaa koko osan pois. Muuta ei tarvitse. Kun osat on asennettu oikein, paineet nousee sinne 0.8:aan.
#2951
Saab 9-5 TiD -08 (KA), Saab 9-3 SC TiD -08
Saab 9-5 TiD -08 (KA), Saab 9-3 SC TiD -08