mistä 3" sisääntulolla vaimennin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Jamppa
"Hölösuu"

mistä 3" sisääntulolla vaimennin

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

olen tässä yrittänyt katsella vaimenninta satkuun, mutta mistään ei tunnu löytyvän 3" sisäänmenolla vaimenninta perään :cry: haussa olisi semmonen joku vaimennin, missä on kaksi ulostuloa, ja tietysti mielellään ruostumatonta :) onkos kellään tietoa mistä voisi kysellä tuommoista vaimenninta
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
koppsa
"Aero"

Viesti Kirjoittaja koppsa »

Itse kun noita peräpään putkijuttuja vääntelin asentoon niin etsin kanssa tuplaulostuloilla olevaa vaimenninta jos jostakin löytyisi. Soittelin miltein kaikki puljut läpi mistä vaan noita voisi saada ja tulos oli: Max 2,5" sisään menolla kaikki. Magnaflow:lta löytyisi mutta hinta huimaava. :(

Tokihan Marteliukselta saa sellaisen tilattua, kyllä ne tekee kun taalaa lyöt tiskiin :lol:
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
Jamppa
"Hölösuu"

Eli kohta ollaan siinä lopputuloksessa että sekin tehdään itse :lol: harmi vaan kun ei ole TIG konetta :? itse marteliukselta jo kysyin, ja niillä tosin on joitan malleja 3" mutta en vielä tarkemmin tiedä mitä ja paljon kustantaa.
Miksi kaikki putket on joillekin riisikupeille tehtyjä, max 2 1/2" :x
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
vuorpe
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Osta sopivaa pönttöä ja hitsaa toiseen päähä haara
Saabiton saabisti
koppsa
"Aero"

Sen takia koska ne on riisikuppeja ja kiiltävästä putkenpäästähän saa tunnetusti ainakin...ööö... 100 heppaa lisää 8O Pitäähän niihinkin edes jonkinlaista "peltiä" saada, olkoonkin se sitten vaikka äänenvaimentimen muodossa 8O :lol: No joo...

Eli tee itse, mutta älä jätä hommaa kesken kuten minä :lol:
Jamppa
"Hölösuu"

voisi tulla ihan sun luo paikan päälle utelee miten vaimentimen teit. millanen se sulla on sisältä? villaa täyteen? :) mutta onhan siellä jonkinmoinen putki/verkko oltava ettei villat pöllähdä ekassa kiihdyksessä ulos :lol:
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
koppsa
"Aero"

Jamppa kirjoitti:voisi tulla ihan sun luo paikan päälle utelee miten vaimentimen teit. millanen se sulla on sisältä? villaa täyteen? :) mutta onhan siellä jonkinmoinen putki/verkko oltava ettei villat pöllähdä ekassa kiihdyksessä ulos :lol:
No tuleppas, ja tiedät tuoda myös sen satkun etuputken mukanas :) Nii, ja toi pönttöhän vaan rälläköity JT:n pönttö, ei sen kummempaa... Tarkoitin lähinnä niitä eri suutiin sojottavia putkenpäitä, no hyvä niin että näyttää "teini" viritykseltä :wink:
saabisti900
"Turbo"

Re: mistä 3" sisääntulolla vaimennin

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

Jamppa kirjoitti:olen tässä yrittänyt katsella vaimenninta satkuun, mutta mistään ei tunnu löytyvän 3" sisäänmenolla vaimenninta perään :cry: haussa olisi semmonen joku vaimennin, missä on kaksi ulostuloa, ja tietysti mielellään ruostumatonta :) onkos kellään tietoa mistä voisi kysellä tuommoista vaimenninta

Ainakin jenkeistä löytyy, liikkeestä nimeltä http://www.summitracing.com. Ja sieltä laittaa hakusanoiksi flowmaster 80, niin löytyy pönttöjä joissa 3" sisäämeno kahdella ulostulolla.

Itselläkin olisi aikomus tilata tuolta pönttö, kunhan vain jaksaisi ryhtyä siihen. :D
Saab 900 2.0t vm.96
Saab9000
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Saab9000 »

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=17991
Tuolta kannattaa kattoo takapönttöjä.. Ei tosin taida olla 3" sisäänmenollam mutta muuten on kyllä halpoja.. :D Ite tilasin tuolta 3" ulostulolla olevan pöntön..
T16
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja T16 »

2,5", 3" ja 3,5" rosterivaimentimia

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=21639
Vastaa Viestiin