Heitän oman mausteeni soppaan... Mielelläni näkisin myös nk. classic Fordeja eli tyyliin RS2000, Mexico, Cortina GT ym. klassisia sorarännien ohjuksia.saabisti2 kirjoitti:Toivotan "Cossu-klubilaiset" tervetulleiksi seuraavaan renkaidenpotkintaamme.![]()
Tottakai jokainen pitää sitä omaa automerkkiään aina parhaana....,
mutta ainakin minä, 2 Voortin aikanaan omistaneena ja edelleenkin
Ford Club Finlandin jäsenenä..öh... menen siis mielelläni pällistelemään noita Voorteja. (vaihteeksi )
![]()
![]()
Hyvä Matti!
P.S Näitähän voisi järkätä muidenkin automerkkien kanssa,
kuten on ollut joskus foorumilla puhetta...
PKS potkijaiset 2.9, vierailijoina Cosworth RS Club
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
jostain tälläiset yhteistapaamiset pitää aloittaa ja nyt on vuorossa RS porukka, ensi kerralla sitten joskus joku muu asialle vihkiytynyt joukko 

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hölösuu"
No jos täytyy järjestää kokoontuminen, jossa on jonkun muun automerkin autoja kuin Saab, niin sitten ehdottomasti Ford. Perustelut: en ole omistanut muun merkkisiä autoja kuin nuo kaksi edellä mainittua merkkiä 
Katsotaan, ehtiikö sitä tulemaan tuonne potkijaisiin. Pitäisi lähteä tästä ajamaan Jyväskylään ja sitten huomenna Kuopioon, ja Kuopiosta sitten takaisin Helsinkiin ja Keimolan potkijaisiin, jos ehtii

Katsotaan, ehtiikö sitä tulemaan tuonne potkijaisiin. Pitäisi lähteä tästä ajamaan Jyväskylään ja sitten huomenna Kuopioon, ja Kuopiosta sitten takaisin Helsinkiin ja Keimolan potkijaisiin, jos ehtii

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
No onhan se Cosworth-kone kantta vaille sama kuin Taunuksen 2-litrainen (noin hieman yleistettynä)
Niin, itse vierailen säännöllisesti kummankin kerhon sivuilla ja mielestäni suhtautuminen on molemmin puolin sangen asiallista. Hieman ahdaskatseisempaa porukkaa saattaa sitten löytyä joidenkin muiden saksalaismerkkien sivuilta

Niin, itse vierailen säännöllisesti kummankin kerhon sivuilla ja mielestäni suhtautuminen on molemmin puolin sangen asiallista. Hieman ahdaskatseisempaa porukkaa saattaa sitten löytyä joidenkin muiden saksalaismerkkien sivuilta

Hyvältä vaikuttaa, ja parempaan suuntaan on menossa kun aletaan ymmärtään että samoja romuja ja ongelmia on joka kotterossa eikä toinen ole sen kummempi riippumatta kulkineen merkistä...
Itellä on noita sekakäyttäjä ominaisuuksia ja lisäksi tuettavin ryhmässä on sitten vielä sekalaisempi joukkio kulkineita. Esim. Pikku veikalla on 200sx Nisukka jota pitää rakentaa ahkeraan.
Johtunee tietämättömyydestä ja esson baari puheiden uskomuksista nää asenne jutut ja joskus jopa kasvatuksesta. IHMO
Pieni kisailu ja läpänheitto kuuluu asiaan mutta muu ei.
V-M
P.S Ckollille terveiset jos ilmenee paikalle
Itellä on noita sekakäyttäjä ominaisuuksia ja lisäksi tuettavin ryhmässä on sitten vielä sekalaisempi joukkio kulkineita. Esim. Pikku veikalla on 200sx Nisukka jota pitää rakentaa ahkeraan.
Johtunee tietämättömyydestä ja esson baari puheiden uskomuksista nää asenne jutut ja joskus jopa kasvatuksesta. IHMO
Pieni kisailu ja läpänheitto kuuluu asiaan mutta muu ei.
V-M
P.S Ckollille terveiset jos ilmenee paikalle

Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
En lähde arvaamaan mihin merkkiin viittaat, mutta ehkä oheinen auttaa ymmärtämäänHessu kirjoitti:Hieman ahdaskatseisempaa porukkaa saattaa sitten löytyä joidenkin muiden saksalaismerkkien sivuilta

ps. yhtään väheksymättä "vierasmerkkisten" harrastajiia, henkisesti olen kyllä itsekin "sekakäyttäjä" ja kuolasin mm. historicin harrasteautoparkissa ooppeleita ja muita. Mutta tämä nyt vaan osui hauskasti kohdalle. Että pitäs siviilissäkin alkaa käyttämään tulenkestävää ajoasua, se on jo liikaa.netistä bongattua kirjoitti: PENKKI TULESSA !
Kirjoittanut: *****, 1.9.2004 klo 12.57
Astra Farm. 1,8i, -99 , 90 000 tkm.(merkkihuollettu)
Kuljettajan penkki syttyi ajon aikana tuleen !!!!! Syynä oli vika penkinlämmittäjässä.
(Vakuutus korvasi korjauksen ja palaneen takin.)
Kummastelin kuitenkin kun Opelin huoltomies sanoi, että "Näitähän sattuu näille autoille tämän tästä"... ja kertoi muutaman huvittavankin tapauksen.

Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
- riisipussi
- "Aero"
-
- "Viggen"
- Viesti:
Firges:
Pahoittelen, jos mielesi pahottui topicin alkupään kommentillani. Tarkoituksenani ei ollut viljellä mitään eripuraa minkään tahon keskuudessa, jota
merkit korostivat ilmeisen huonon vitsin merkiksi.
Itse olen kuulunut omien harrasteajoneuvojeni kautta CRSC kerhoon lähes kolme vuotta ja tiedän, että teillä on varmasti hienot potkijaiset luvassa, toki meitä on aina moneen lähtöön. CRSC kerhon jäsenistön autokanta on laajaa, joten joku saattaa kurvata pihaan miehekkäästi alkuperäisella taxicossulla tai ihan jollain muulla merkillä! RS mallimerkintä on kuulunut Fordilla monen muunkin automallin historiaan...
Pahoittelen, jos mielesi pahottui topicin alkupään kommentillani. Tarkoituksenani ei ollut viljellä mitään eripuraa minkään tahon keskuudessa, jota

Itse olen kuulunut omien harrasteajoneuvojeni kautta CRSC kerhoon lähes kolme vuotta ja tiedän, että teillä on varmasti hienot potkijaiset luvassa, toki meitä on aina moneen lähtöön. CRSC kerhon jäsenistön autokanta on laajaa, joten joku saattaa kurvata pihaan miehekkäästi alkuperäisella taxicossulla tai ihan jollain muulla merkillä! RS mallimerkintä on kuulunut Fordilla monen muunkin automallin historiaan...
-
- "Saabisti"
Oos huoleti, vastauksesi pisti asiat järjestykseen.9-3Tid kirjoitti:Firges:
Pahoittelen, jos mielesi pahottui topicin alkupään kommentillani. Tarkoituksenani ei ollut viljellä mitään eripuraa minkään tahon keskuudessa, jota![]()
merkit korostivat ilmeisen huonon vitsin merkiksi.
![]()
Jatkamme
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Kehtaakohan sinne edes vanhemmalla vakiokalustolla ängetä, jos meininki on tuning- ja turbohenkistä?
Onhan se hienoa, että tapahtumaa kehitetään. Ja ennakkoluulottomasti lähestytään muitakin automerkkejä. Eriasia on ymmärtääkö muiden merkkien harrastajat sitten näitä vanhempia autoja?

Onhan se hienoa, että tapahtumaa kehitetään. Ja ennakkoluulottomasti lähestytään muitakin automerkkejä. Eriasia on ymmärtääkö muiden merkkien harrastajat sitten näitä vanhempia autoja?
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.