MacTurbo kirjoitti:Jätskiauton joka ajoi reilua sataa Mikkelin "liikennevalosuoralla" yrittäen estää kiireisten työmatkakulkijoiden ohitsepääsyä.
Kello oli noin 2215 (eilen).
Kai sillä oli äänet päällä
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket "parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju" thorhammer.sc@gmail.com
MacTurbo kirjoitti:Jätskiauton joka ajoi reilua sataa Mikkelin "liikennevalosuoralla" yrittäen estää kiireisten työmatkakulkijoiden ohitsepääsyä.
Kello oli noin 2215 (eilen).
En yhtään ihmettele, nuo pysäkki aikataulut on ihan saatanan tiukat. Varsinkin jos on uus eikä tunne reittejä tai pysäkin mummo haluaa kertoa kuulumisia liian paljon.
Muutama viivästyt ja koko aikataulu kusee paljon loppupeleissä.
nim. joskus noita sinisä alitehosia ylipainosia laatikko ajanut. 308CDI !
näin tänään naisen joka ei osanut mäkilähtöä
kolme kertaa se yritti lähtä mutta aina valu taakseppäin ja sitte se paino jarrua
lopuksi se lähti kirjaimellisesti kaasupohjassa kytkintä luistattaen ylös siitä mäestä
MacTurbo kirjoitti:Jätskiauton joka ajoi reilua sataa Mikkelin "liikennevalosuoralla" yrittäen estää kiireisten työmatkakulkijoiden ohitsepääsyä.
Kello oli noin 2215 (eilen).
En yhtään ihmettele, nuo pysäkki aikataulut on ihan saatanan tiukat. Varsinkin jos on uus eikä tunne reittejä tai pysäkin mummo haluaa kertoa kuulumisia liian paljon.
Muutama viivästyt ja koko aikataulu kusee paljon loppupeleissä.
nim. joskus noita sinisä alitehosia ylipainosia laatikko ajanut. 308CDI !
Tiukat saa aikataulut olla jos sen takia joutuu kaahaamaan keskellä yötä
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
MacTurbo kirjoitti:
Tiukat saa aikataulut olla jos sen takia joutuu kaahaamaan keskellä yötä
Nooh, viimenen keikka 21 aikaan illalla. Jopa myöhemminkin koska yleensä aikataulusta myöhässä. Sen jälkeen ajo takaisin varikolle. Ainakin eteläsuomessa varikko on kehäIII kupeessa, joten esim Loviisan suunnalta sinne ajaa suht kauan.
Kun tulee perille on auto inventoitava, rahat laskettava, tehtävä tilaukset seuraavalle päivälle jne jne jne.
Kotiin pääsi lähtemään vasta n. 23-00+ aikoihin...
Tosin. Itse en koskaan kaahannut...
Viimeksi muokannut DIggItaLLr, Ke Syys 23, 2009 21:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jooh, mäkin ohitin oikealta jonkun nutaajan kun ei Sarkolan mäessä saanut vauhtiaan nostettua vaikka ohituskaistalla ajoikin. Kylmästi vilkku oikealle, kaistanvaihto, lapikas konehuoneeseen muutamaksi sekunniksi (prkl matalapaine), vilkku vasemmalle, kaistanvaihto ja rekasta ohi.
Varmaan taas tänäänkin niinkuin monena muunakin päivänä: kehäkakkoselta kun poistutaan turun motarille ja turkuun päin lähdetään niin mikä perkele siinä on kun kiihdytyskaistalla ajetaan viittykymppiä!?!?!? Tai sitten laitetaan ihan liinat kiinni kun ei uskalleta mennä kun joku saattaa vaikka tulla päälle. Suht provosoituneena siitä sitten tempasen sen napin (melkein) lattiaan (kun ei ole luistonestoa) ja siirryn suoraan ohituskaistalle saaden varmasti vihaisia katseita mutta mitäs köröttelevät. Yleensäkin kaikki ylimääräinen jahkaaminen, pykiminen, nussuttaminen ja hölmöily saa näkemään punaista. Huonoina päivinä erityisesti. Kuinkahan moni ylinopeussakon saaja on näitä hermonsa menettäneitä sielunkumppaneita kun ensin tunti on ajettu puolinopeutta jonkun pällin takana ennenkuin on päästy ohi... Ah, kylläpä helpotti kun sai purkautua...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
poliisit keskellä aamupäivää biltemassa olikohan nippusiteet loppu.
noh näin kun poliisi setä asteli liikeeseen , maija käynnissä bilteman edessä 10min juteltuani kaverin kanssa bilteman parkkipaikalla kävin koputtamassa maijan ikkunaa ja kysymässä kuinka kauan autoa saa tyhjä käyttää turhaan..... kyttä mulkas pahasti ja sammutti volkkarin..... pitää ajella rauhallisesti pari viikkoa josko jäi jotain hampaankoloon.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659