900t8 Hukkaportin säätö

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
petri toivonen
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 19:29
Paikkakunta: tampere

900t8 Hukkaportin säätö

Viesti Kirjoittaja petri toivonen »

900t8 abc:tä muutettu.Ahdot vaeltelee.Hukkaportin säätö?Miten?
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Lyhentäminen nostaa ahtoja/perupaineita ja päinvastoin....
Peruspaineet siinä 0.3 tai 0.35 tontilla....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 743
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Re: 900t8 Hukkaportin säätö

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

petri toivonen kirjoitti:900t8 abc:tä muutettu.Ahdot vaeltelee.Hukkaportin säätö?Miten?
Käypä täällä:
http://www.kotinet.com/ad/APC_saato/
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
jakob85
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 17:40
Paikkakunta: Köyliö

työtanko

Viesti Kirjoittaja jakob85 »

Tuosta työtangosta täytyy siis pitää kiinni, kun mutteria kääntelee ettei se pyöri vai?
Seat Cordoba TDI -03
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

juu.... eli sitä aktuaattorin puoleista tikkua ei saa mennä kääntelemään. On kalvossa kiinni....

-Kierretangosta siirtopihdeillä kiinni pitäen mutteri auki
-Sokat irti hukkiksen läpän vivusta ja tanko irti
-Sitten sitä reijällistä palikkaa pyörittelemällä säädetään pituutta....
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
Subonaattori
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

muista sinetöidä akselitappi :lol:
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
Vastaa Viestiin