Ekaksi bensansuodatin:
http://www.electricbbs.com/procedures/f ... ilter.html (se alempi kuva)
Sinne vaan auton alle, suodatin löytyy oikean takapyörän edestä mustan muovisen suojan alta.
- bensiinipumpun sulake irti
- auto käyntiin
- sammumisen jälkeen muutama startti = järjestelmässä ei painetta.
- saavi mukaan ja auton alle, tunkkaa vaikka ylös mutta EHDOTTONASTI PUKIT ALLE, ei pelkän tunkin varassa!!!
-irroita ensin toinen banjo niin että bensa alkaa valua saaviin
-oottele tupakan verran = vuoto loppunut
-sama toiselle puolelle
-irroita kiinnityspanta, lorottele suodattimessa oleva bensa saaviin
-sinne vaan sitten uusi suodatin tilalle, väärin päin sitä ei voikaan asentaa
-kannattaa laittaa uudet tiivisteet jos mahdollista (mulla tiivis kyllä vanhoillakin)
-sulake kiinni, virrat päälle, käy tsekkaamassa ettei vuoda, auto käymään, tarkista vielä vuodot ja siin se sitten onkin, ja niin tietty muovisuojus paikalleen.
Tulppien vaihto helppi homma:
-akusta miinus irti
-DI-kassun päästä liitin irti (lähtee silleen "ovalasti"...)
-DI-kasetin ruuvit irti
-nosta DI-kasetti pois (kandee jättää samaan asentoon odottamaan kun on asennettuna, eli ei kyljelleen tai väärin päin)
-vaihda tulpat
...ja takas samaa rataa päin vastaisessa järjestyksessä.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.