kaukosäädön jälkiasennus
kaukosäädön jälkiasennus
Eli ostin tuollaisen halvan kaukosäätöpaketin missä ei ollut kunnon ohjeita tai olen vaan tyhmä niin olisikohan jollain aikaa kertoa miten tuo asennus tapahtuu.....virrat kaukosäädönpalikalle jostain suoraan? mutta mihin kytken nuo ohjauspiuhat helpoimmin? ja mikäköhän mahtaa ohjata takaluukkua ja kuskin ovea...... muutakun ei tarvitsisi edes asentaa...... pirullista vaan pyöriä aina autoa ympäri kun tarvitsee takaluukusta ruuvimeisselin.......
saab 9000cse -96
Re: kaukosäädön jälkiasennus
Tai jos löytyisi asentaja halvalla espoosta niin sekin onnistuisi.
saab 9000cse -96
Meinasin itse selittää oman Viperin asennuksen vaiheittain, mutta huomasin omankin järjestelmän olevan vielä vähän keskeneräinen, koska kauko-ohjaus polttaa konttia aukaistaessa sulaketta. 

Helpoin paikka on kytkeä ko. laite varashalyttimen liittimeen. Siitä saat kaikki tarvittavat ohjaukset/sähköt.
Aihe on luonnollisesti hiukan arka julkisesti yksityiskohtien käsittelyyn...
Aihe on luonnollisesti hiukan arka julkisesti yksityiskohtien käsittelyyn...
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Erittäin OT, mutta eikös tuo ole vaarallista aukoa sulaketta, jos se kontin polttaa?Drossel kirjoitti:kauko-ohjaus polttaa konttia aukaistaessa sulaketta.

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Hehe. Nopeasti taas kirjotettu.Tobbana kirjoitti:Erittäin OT, mutta eikös tuo ole vaarallista aukoa sulaketta, jos se kontin polttaa?Drossel kirjoitti:kauko-ohjaus polttaa konttia aukaistaessa sulaketta.
-Sami

Vika kuitenkin korjattu, eli katkaisin vaan sinisen piuhan siltä aukaisunappulalta.
Ja itse rakensin toimimaan ton keskuslukon kuten Mimmi puhui tuossa edellä.