rengsleveys vs ajo-ominaisuudet
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: rengsleveys vs ajo-ominaisuudet
joo kiinnostais tuo takapään poikkituki.. mutta voiskai sitä itsekkin yrittää väsätä..
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: rengsleveys vs ajo-ominaisuudet
Eniten oikeasti arvelluttaa poikkituen asennus. Jos olen oikeesti ymmärtänyt niin joku pää hitsataan kiinni ts. ei ole tarvittaessa poistettavissa kotivoimin ja se monikäyttöisyyden poistuminen . Vaikutus ajokäyttäytYmiseen on itselle suuri ?
Kovin on ollut hiljaista vastauksien kanssa ; pitäisköhän perustaa uusi aihe otsikolla " takapoikkituki" ?
Kovin on ollut hiljaista vastauksien kanssa ; pitäisköhän perustaa uusi aihe otsikolla " takapoikkituki" ?
Re: rengsleveys vs ajo-ominaisuudet
voihan sen tehdä mallia pultattavan sen poikkituen jolloin olis taakse ainakin syytä hitsata iskaritolppiin poikkituen arveltuihin kiinnityskohtiin ainakin 2mm pellit niin tuleepahan tukeva
Jokatapauksessa siinä joutuu hitsaushommiin jos semmosen poikkituen halajaa tehdä.
Etupään poikkituki kuitenkin pultataan iskarin yläpäihin, samoilla pulteilla millä tulee iskarit koriin kiinni
Jokatapauksessa siinä joutuu hitsaushommiin jos semmosen poikkituen halajaa tehdä.
Etupään poikkituki kuitenkin pultataan iskarin yläpäihin, samoilla pulteilla millä tulee iskarit koriin kiinni
Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm