205/65/15 tonnariin?
205/65/15 tonnariin?
Niin...meneeköhän jo liian korkeaksi madalletun alustan kanssa ? Tollaset olis vaan tarjolla talvikumeksi
Re: 205/65/15 tonnariin?
205/60/16 mahtuu niukin naukin pyöriin, eli kyllä noi 15" 65 sarjalaisetki. Melkoset pullat kylläKaide kirjoitti:Niin...meneeköhän jo liian korkeaksi madalletun alustan kanssa ? Tollaset olis vaan tarjolla talvikumeksi

Pyörii ihan hyvin. Riippuu vanteen offsetista, ottaako etupään sisälokariin kiinni pyörät käännettynä. Ei haittaa normaali käytössä ja jo 205/55/16 ottaa Super Aeroilla kiinni samaan paikkaan.Kaide kirjoitti:Niin...meneeköhän jo liian korkeaksi madalletun alustan kanssa ? Tollaset olis vaan tarjolla talvikumeksi
Nopeusmittari näyttää tosin liian vähän tuolla koolla.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Mä en suosittelisi muutamasta syystä:
1. Mittojen puolesta; Ei välttämättä mahdu tosiaan pyörimään riippuen vanteesta, madallettu alusta tuskin helpottaa asiaa. Ja vaikka mahtuisi ilman että ottaa mihinkään kiinni niin halkaisija on kuitenkin esim. 195/65R15 rengasta 16mm suurempi (teoriassa).
Toki kulkee kovempaa kun ajaa täysiä ja kierroksia ei ole niin paljon esim. oikeassa satasen vauhdissa (mittari kun näillä kumeksilla näyttää liian vähän todelliseen nopeuteen verrattuna...)
2. Leveä rengas + suuri profiili => ei kovin jämäkät ajaa, tosin lieneekö talvella niin väliä.
3. Jäätävän näköiset pullat!
Eli vaikka kuinka halvat olisivat niin silti mä ite etsisin sopivampaa rengasta kun nuo ei kuitenkaan oikeaa kokoa ole.
1. Mittojen puolesta; Ei välttämättä mahdu tosiaan pyörimään riippuen vanteesta, madallettu alusta tuskin helpottaa asiaa. Ja vaikka mahtuisi ilman että ottaa mihinkään kiinni niin halkaisija on kuitenkin esim. 195/65R15 rengasta 16mm suurempi (teoriassa).
Toki kulkee kovempaa kun ajaa täysiä ja kierroksia ei ole niin paljon esim. oikeassa satasen vauhdissa (mittari kun näillä kumeksilla näyttää liian vähän todelliseen nopeuteen verrattuna...)
2. Leveä rengas + suuri profiili => ei kovin jämäkät ajaa, tosin lieneekö talvella niin väliä.
3. Jäätävän näköiset pullat!
Eli vaikka kuinka halvat olisivat niin silti mä ite etsisin sopivampaa rengasta kun nuo ei kuitenkaan oikeaa kokoa ole.