Minun 9-3:ssa on lohkon päällä siinä "kannessa" punainen osa. Miksi se on joissain autoissa musta ja joissain punainen. Musta esim. tuossa yhdessä myynnissä olevassa 9-3:ssa joka on vm-02
Koska minun auto vm-99. niin riippuuko se vuosimallista?
Matti
Miksi punainen?
Re: Miksi punainen?
Trionic 5 = punainenlehtola kirjoitti:Minun 9-3:ssa on lohkon päällä siinä "kannessa" punainen osa. Miksi se on joissain autoissa musta ja joissain punainen. Musta esim. tuossa yhdessä myynnissä olevassa 9-3:ssa joka on vm-02
Matti
Trionic 7 = musta
500whp.net member
500whp.net member
Re: Miksi punainen?
Siis kyseessä lienee DI-yksikkö siinä kannen päällä. Ennen -01 se oli punainen ( Trionic 5 ) ja uudemmissa ( Trionic 7 ) se on mustalehtola kirjoitti:Minun 9-3:ssa on lohkon päällä siinä "kannessa" punainen osa. Miksi se on joissain autoissa musta ja joissain punainen. Musta esim. tuossa yhdessä myynnissä olevassa 9-3:ssa joka on vm-02
Matti
Kaide
Ja eikös se niin ollut että jos orkkis on Trionic-5 (punainen) niin tilalle käy myös musta DI-kasetti.
Jos orkkis on Trionic-7 (musta) niin pelkästään musta DI-kasetti käy.
Jos orkkis on Trionic-7 (musta) niin pelkästään musta DI-kasetti käy.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Koska se musta on syvältä. Turha kait sitä "parempaa" kasettia on korvata sudella.Mimmi kirjoitti:Itse en lähtisi kokeilemaan, vaan tunnustan väriä. Tämän saman kertoi myös Riku PCS:stä kysyessäni asiasta.
Eli punaista punaisen tilalle ja mustaa mustan tilalle (vai minkäköhän takia Saab tekee kahta erilaista osaa, jos sen vanhemman voi korvata uudemmalla?, ainakin muissa osissa on korvauskäytäntö).
500whp.net member
500whp.net member