Oli komia metallitummanvihreä , isolla putkella
Vihreä Aero tonnari 14.10
-
Sukellusvene
- "Hölösuu"
Vihreä Aero tonnari 14.10
Kenen Aero tonnari oli Motonetin pihassa tänään?
. N. klo 16 aikoihin.
Viimeksi muokannut Sukellusvene, Ti Joulu 01, 2009 00:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900S(T5.5) M1991(KR)(EX)
Re: Vihreä Aero tonnari Motonetilla Kuopiossa 14.10
Harva päivähän se pitää motonetissä käydä kun porsii!
Itseasiassa olin ruosteenkorjaus aineita ostamassa, suunnittelen nimittäin Fordin ostoo talveksi niin ennakoin
Ps. Pihassa tais olla samaan aikaan vihreä OG ja punainen OG. Oliko sun tuo punainen?
Ps. Pihassa tais olla samaan aikaan vihreä OG ja punainen OG. Oliko sun tuo punainen?
-
Sukellusvene
- "Hölösuu"
Ei ollu kumpikaan minun, mutta oli mun ajokki sen vihreän vieressä
.
Kävin hakemassa takajarruputket ja letkut omaan OG :iin. Täytyi jatkaa asiointia Varaosamaailmaan, kun ei yhtä jarruletkua löytynyt. Sielläkin meni tilaukseen. Tuntuu että aina saa tilata , kun ei löydy osia
. Onpa tullut itselläkin tuolla asioitua aivan liikaa
.
Meneekö Aero telakalle talveksi?
Kävin hakemassa takajarruputket ja letkut omaan OG :iin. Täytyi jatkaa asiointia Varaosamaailmaan, kun ei yhtä jarruletkua löytynyt. Sielläkin meni tilaukseen. Tuntuu että aina saa tilata , kun ei löydy osia
Meneekö Aero telakalle talveksi?
900S(T5.5) M1991(KR)(EX)
Näinhän se tuntuu olevan.Ei ollu kumpikaan minun, mutta oli mun ajokki sen vihreän vieressä.
Kävin hakemassa takajarruputket ja letkut omaan OG :iin. Täytyi jatkaa asiointia Varaosamaailmaan, kun ei yhtä jarruletkua löytynyt. Sielläkin meni tilaukseen. Tuntuu että aina saa tilata , kun ei löydy osia. Onpa tullut itselläkin tuolla asioitua aivan liikaa
.
Joo niin vähän ajattelin, että takavetoa talveksi ja muutenkin Aeron kansi meinaa vuotaa niin pitäs laittaa jne.Meneekö Aero telakalle talveksi?