Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
			
		
		
			
				
																			
								KAPU2 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  1338  		Liittynyt:  Su Touko 18, 2008 09:35 		
		
											Paikkakunta:  PKS 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja KAPU2   »  La Loka 17, 2009 10:38 
			
			
			
			
			RaSaVili kirjoitti: Koku kirjoitti: Jep. 
 
Olisko jollain tietoa mikä turbo vastais tota td04:sta parhaiten? Ja olis kestävä.
Mitsu on näköjään aika heikko puhallin, ei oo kestäny kuin 223tkm ja tööttiä 300 hp. Osta garrett gt 17 niin tiedät mikä on "kestävä" puhallin  
   
Ei tainnut olla tehtaalla asennettu tuo ahdin.
Tätä oon itse miettinyt: 
http://www.turbomeck.se/19T-Saab-9-3-5  , jos joku tietää halvemman ostopaikan niin kertokaa ihmeessä.
 
			
			
									
									EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								f-19 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  1973  		Liittynyt:  Ma Syys 15, 2003 01:00 		
		
											Paikkakunta:  Turku 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja f-19   »  La Loka 17, 2009 12:15 
			
			
			
			
			paaliin vaan koko auto 
 
tai sitten laitat sen irronneen ahtoputken takaisin paikoilleen ja varmistat ettei mankkuvena jumita tai hukkaportin letku ole irti tjsp ettei ahdot pompi enää kahteen baariin 
 
jos turbo olisi rikki kuten mainittu että laakerit tai siivet paskana niin voin melkein luvata että annan oman td04:ni että tulee parempi mieli 
 
ettei ne ulinat tulis jostain moniurahihnan tienoilta, meneekö noissa se kiristinrullan laakeri?
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Wiljami 							 
						"Aero" 			
		Viestit:  311  		Liittynyt:  To Joulu 07, 2006 21:06 		
		
											Paikkakunta:  Suonenjoki, Iisalmi 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Wiljami   »  La Loka 17, 2009 13:18 
			
			
			
			
			Koku kirjoitti: Jep. 
  
Pitänee koko paska vaan työntää talliin ja ruveta sitten purkamaan osa osalta.
Elä nyt paljoa pura alkuun, selviää ropleema ihan pienin toimenpitein! Kuten tuossa edellä mainittiin. Mäkin veikkaisin edelleen sitä ahtoputkea. 
 
			
			
									
									Saab 9000 i -91 
Saab 9000 2.3 T -98 
Saab 9000 2.0 T -96
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								är.jii 							 
						"Viggen" 			
		Viestit:  607  		Liittynyt:  Su Loka 21, 2007 17:48 		
		
											Paikkakunta:  Parkano 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja är.jii   »  La Loka 17, 2009 15:50 
			
			
			
			
			Tuolta voi kysäistä tarjousta. 
www.lds-turbo.fi  
0400-834783 Turbokorjaamo Laatu-Diesel Kangasala.
 
			
			
									
									samakaitsensitteonniinväliä, millä ajaa 
900 cab -95 
9-3 se -01 
9-3 Ttdi -11  9-3 cab -08 aero hirch
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								JouniCSE 							 
						"Hölösuu" 			
		Viestit:  1590  		Liittynyt:  Ke Heinä 09, 2003 18:03 		
		
											Paikkakunta:  Kangasala 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja JouniCSE   »  Su Loka 18, 2009 11:41 
			
			
			
			
			är.jii kirjoitti: Tuolta voi kysäistä tarjousta. 
http://www.lds-turbo.fi  
0400-834783 Turbokorjaamo Laatu-Diesel Kangasala.
Päivän vitsi?
 
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								är.jii 							 
						"Viggen" 			
		Viestit:  607  		Liittynyt:  Su Loka 21, 2007 17:48 		
		
											Paikkakunta:  Parkano 
							
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja är.jii   »  Su Loka 18, 2009 12:28 
			
			
			
			
			Onko kyseisestä firmasta huonoja kokemuksia 
  Paikkakuntalaiset sen tietää parhaiten 
 
			
			
									
									samakaitsensitteonniinväliä, millä ajaa 
900 cab -95 
9-3 se -01 
9-3 Ttdi -11  9-3 cab -08 aero hirch
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Koku 							 
						"Kaasari" 			
		Viestit:  22  		Liittynyt:  Ma Syys 29, 2008 12:47 		
		
						
						
		 
		
						
						
													
							
						
									
						Viesti 
					 
								Kirjoittaja Koku   »  Ti Loka 20, 2009 19:12 
			
			
			
			
			Jos nyt sitten rupean tuota turboa tuolta irti repimään. 
Pitääkö ottaa jotain huomioon? 
Irroitain kaikki letkut ja putket turbosta ja otan sen pois. 
tarvitseeko jtn muuta tehdä?