M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Vieläkin on kuupan osia hukassa.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=52&t=85870
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=52&t=85870
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Jarrut huonossa hapessa:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=52&t=85995
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=52&t=85995
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Myydään hyvä V4 kone, vaihteisto ja tuliterä kytkin (lopun roinan saa kaupanpäälle) : http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=18&t=86341
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Tämänhetkiset räpsät:
Saab 96 V4 Super RS 1979
Saab 96 V4 Super RS 1979
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Kuupan etuikkuna hakusessa
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=52&t=90029
Tuossa ylempänäkin oleville osille on vieläkin tarvetta.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=52&t=90029
Tuossa ylempänäkin oleville osille on vieläkin tarvetta.
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Hakusessa kuuppaan viisikulmainen tankinkorkki. Kuuppa on vuodelta -76
yyveellä tavoittaa, luen päivittäin
yyveellä tavoittaa, luen päivittäin
Viimeksi muokannut RaSaVili, To Loka 15, 2009 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#4275
9-3 2.0T
96 -76
9-3 2.0T
96 -76
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Tarvitsijalle joutilaana 96:sen kojetaulu vuosimallia 1964.
Linkki myynti-ilmoitukseen: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=90929
Linkki myynti-ilmoitukseen: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=90929
Tahtari-Pekka
95, 1962 (MA) - 900 OG, 1984 (MA)
95, 1962 (MA) - 900 OG, 1984 (MA)
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Täydellinen tiiviste sarja jos joltain löytyisi, tai tietää mistä voisi saada.
Jäykempää kytkintä saa myös tarjota.
Enkelinsarvia, eli pakoputken sport-alkukäyrät myös kelpaa
Jäykempää kytkintä saa myös tarjota.
Enkelinsarvia, eli pakoputken sport-alkukäyrät myös kelpaa
Saab 9-3 TTID Vector 2008
-
- "Hirsch"
- Viestit: 798
- Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Tilaa tiiivisteet vaikka Motonetista: ala- ja yläpään sarjat. Molempia yhdet nettissä näkyvissä; alapää Salosssa ja yläpää Turussa.Frostgrey kirjoitti:Täydellinen tiiviste sarja jos joltain löytyisi, tai tietää mistä voisi saada.
Jäykempää kytkintä saa myös tarjota.
Enkelinsarvia, eli pakoputken sport-alkukäyrät myös kelpaa
Uusi vakiokytkin riittä hyvin 100+ hv koneeseen normaalikäyttöön. Loppuvaihtoehdot nykyään taitaa olla vauhtipyörän sorvaamista +sopiva asetelma + levy + lisäholkki painelaakeriin.
Saab 96 vm -73 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Koko tiivistesarja on tulossa yhdeltä klubilaiselta 
Tallissa on tuo 1.7l täydellinen alakerta, mistä on tarkoitus talven aikana rakennella tuollainen hieman kireempi katukone, täytyy varmaan aluksi koittaa tuolla vakio kykällä ja jos tulee ongelmia niin sitten mietitään asiaa uudestaan...

Tallissa on tuo 1.7l täydellinen alakerta, mistä on tarkoitus talven aikana rakennella tuollainen hieman kireempi katukone, täytyy varmaan aluksi koittaa tuolla vakio kykällä ja jos tulee ongelmia niin sitten mietitään asiaa uudestaan...
Saab 9-3 TTID Vector 2008
-
- "Hirsch"
- Viestit: 798
- Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Hieno homma tiivisteiden suhteen. Kyllä niitä löytyy koneistamojen kautta ja jemmaan kannatta ostaa kaikkea moottorin huolto-osaa, jos harrastuksessa on tarkoitus pysyä pidempään. Hinnat ei ainakaan laske.Frostgrey kirjoitti:Koko tiivistesarja on tulossa yhdeltä klubilaiselta
Tallissa on tuo 1.7l täydellinen alakerta, mistä on tarkoitus talven aikana rakennella tuollainen hieman kireempi katukone, täytyy varmaan aluksi koittaa tuolla vakio kykällä ja jos tulee ongelmia niin sitten mietitään asiaa uudestaan...
Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa vakiokytkimellä härnätyssä katuautossa ja kilpurissa on aina ollut modattu kytkin: vauhtipyörä sorvattu tottakai sopivaksi uudelle asetelmalle, nyt transportterin asetelma (on ollut myös Lada Nivan astelmaa), kupari "levy" ja painelaakerissa muistaakseni 8 mm paksunnos holkki (sen mitat tallilla). Laitoin Sonettiin uuden Sachin silloin kun uusi kone tuli nokalle laitettua muistaaksein keväällä 2005. Ei oo luistanut ja kenkää on aina välillä saanut. Vanha pätkä netistä: http://www.youtube.com/watch?v=hNklzkv5J_I
Saab 96 vm -73 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Re: M / O : Varaosat (2-tahti ja V4) LINKKEJÄ
Eli taas vaihteeksi lyhytnokan takapurkuri hakusessa http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=52&t=91546