Vakioiskarit -40mm Lesjöforsien kanssa tonttuun?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1684
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Kouvola

Re: Vakioiskarit -40mm Lesjöforsien kanssa tonttuun?

Viesti Kirjoittaja Kaide »

saapasi kirjoitti:Perä roikkuu -> Aeron orkkikset sinne.

mun tonnarissa roikku perä aika rajusti aluksi, mutta ajan kanssa keula on asettunut alemmaksi.
femma jos toinenkin
saab90087
"Aero"
Viestit: 332
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 20:36
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Vakioiskarit -40mm Lesjöforsien kanssa tonttuun?

Viesti Kirjoittaja saab90087 »

Tuli vaan mieleen, että peräkontissa oli vanhat iskarit ja jouset kun otin kuvan. :?
Saab 9-5 2,3t -99 Stage X
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
Avatar
timpetti
"Hölösuu"
Viestit: 1819
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki

Re: Vakioiskarit -40mm Lesjöforsien kanssa tonttuun?

Viesti Kirjoittaja timpetti »

Mistä sedät on tilannu noita GTS:n settiä? Lesjöt varmaan saa ihan Motonetistä?
Näytti muuten olevan Konin sport-sarja hintahaarukassa 370-420e Saksassa..
2011 9-5 Linear 2.0T AT6 FWD (Active, Pilot, Response) (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1986 900 T8 2D("Latolöytö"->MR)
2016 Opel Astra 1.4T FlexFuel (KA)
Entiset: 14x9000, 10x900, 10x9³, 2x9⁵, 2x99..
saab90087
"Aero"
Viestit: 332
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 20:36
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Vakioiskarit -40mm Lesjöforsien kanssa tonttuun?

Viesti Kirjoittaja saab90087 »

timpetti kirjoitti:Mistä sedät on tilannu noita GTS:n settiä? Lesjöt varmaan saa ihan Motonetistä?
Näytti muuten olevan Konin sport-sarja hintahaarukassa 370-420e Saksassa..
Tuolta taisin tilata: http://www.tuningstudio.fi/portal/tuote ... &section=c

Niin tilasin iskarit tuolta tuningstudiolta ja jouset ihan paikallisesta varaosaliikkeestä.
Saab 9-5 2,3t -99 Stage X
EX Saab 9000 CSE 2.0t jubilee -97 Stage 5
#3946
Avatar
timpetti
"Hölösuu"
Viestit: 1819
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki

Re: Vakioiskarit -40mm Lesjöforsien kanssa tonttuun?

Viesti Kirjoittaja timpetti »

Näytti olevan iha kohtuuhintasiaki :) säätöjähän nuossa ei ole minkäänlaisia..kova hinta taasen sitte jousisetillä,melkein sama hinta kuin iskareilla..
2011 9-5 Linear 2.0T AT6 FWD (Active, Pilot, Response) (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1986 900 T8 2D("Latolöytö"->MR)
2016 Opel Astra 1.4T FlexFuel (KA)
Entiset: 14x9000, 10x900, 10x9³, 2x9⁵, 2x99..
marg3
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Kesä 20, 2003 13:44

Re: Vakioiskarit -40mm Lesjöforsien kanssa tonttuun?

Viesti Kirjoittaja marg3 »

timpetti kirjoitti:Näytti olevan iha kohtuuhintasiaki :) säätöjähän nuossa ei ole minkäänlaisia..kova hinta taasen sitte jousisetillä,melkein sama hinta kuin iskareilla..
Jos GTS alustasarjaa tilailet niin saksasta saa aika edukkaasti, esim tuolla 591e saksa

täällä taasen 829e http://www.tuningstudio.fi/portal/tuott ... &section=c
Vastaa Viestiin