Itsellä samanlaiset etuvilkut ja niissä ulospäin kirkkaat mutta oranssia valoa vilkuttavat polttimot. Eiköhän se katastussetä vaadi nuo oranssit mutta sullahan on ne siellä jäähdytetyssä hanskalokerossa vaihtovalmiinajcarlson kirjoitti:Joo etuvilkut on USA-mallit, sen takia niissä on tuo vilkkuosa keltainen ja polttimo kirkas. Hanskalokerosta löytyi vanhat keltaiset polttimot kantoineen.
Ihan upouudet on, mielestäni sopivat väriin ja ovat ihan hienot joten taidan ne säilyttääkin, eipä tule samaa ongelmaa kuin kolkin kanssa että vilkku-umpiot näytti karuilta kun ajovaloihin vaihtoi uudet lasit.
Yleinen muotisuuntaus ruottissa laittaa noita jenkkivilkkuja ja päinvastoin jenkeissä sitten laitetaan kirkkaita eurovilkkuja. Sitä se erikoisuudentavoittelu teettää.![]()
Kylkivilkkujen kanssa olen vielä vähän kahden vaiheilla näyttääkö paremmalta noilla keltaisilla vai kirkkailla. Tarttee ehkä vähän photoshopata ja katsoa, omalla tavallaan ehkä sopii tuon värin ja noiden USA-etuvilkkujen kanssa.

Samanvärisetkin nuo meitin autot on elikkä illan hämyssä musta, kirkkaalla paisteella sinisen eri sävyt violettiin saakka!
Mulla on nuo pikkusivuvilkut sellaiset savunväriset jotka sopii niinkuin nenä päähän?!
Sisusta on väriltään täysin käänteinen, sulla on tumma ja täällä tuo beige suomennettuna vaalean ruskea mutta kummallekin varmaan löytyy kannattajansa? Itse alkuun näitä nahkajakkaroita epäilin mutta mieli on täysin muuttunut, on kesälläkin olleet ihan mukavat ja talvella persgrilliä suuremmalle jos mukamas tuntuu kylmältä

Mutta SUURET onnittelut hankintasi johdosta!

Ja vielä yksi asia: mulla löytyy käyttämätön automaalaamossa pikantisti maalattu takaspoileri jota en ole vieläkään saanut takaluukkuun asennettua joten voipi olla myynnissä?!?? Ja tietysti samanvärinen kuin Aerosi.