"Mieskuljettaja itse kertoi harkinneensa jo auton ikkunoiden rikkomista päästäkseen pois palavasta autosta."

Taitaa olla lähes tulkoon kaikissa muissa maissa käytössä oleva systeemi. (Täällä takapajulassa liimanhaistajat ei ole vielä keksineet viedä liikennevaloissa seisovalta naiselta käsilaukkua siitä apukuskin penkiltä).900i kirjoitti:Eikös se ole amerikan toiminto että ovet menee lukkoon kun lähtee liikkeelle. Näinhän on muissakin merkeissä. Kun ottaa virta avaimen pois lukosta niin aukeaa. Tosin jos ratin alla jo palaa niin tuskimpa siinä toimii enää mon muukaan laite.
Todennäköisesti ei ainakaan poliisi ja niinpä ikkunoiden rikkoja joutuukin syytteeseen.9-5T kirjoitti:Uskooko joku että ovet voi lukkiutua vain sisäpuolelta?
Kaveri vaihtoi VAG-tuotteeseensa renkaita avaimet virtalukossa, että radio toimisi. Kaikki ikkunat olivat auki, koska auto oli aikaisemmin vetänyt kaikki ovet lukkoon itsestään vaikka ketään ei ollut autossa eikä auto käynyt. Kesken renkaiden vaihdon auto veti kaikki ikkunat kiinni ja ovet lukkoon. Avaimet jäivät siis sisälle.siiseli kirjoitti:Taitaa olla lähes tulkoon kaikissa muissa maissa käytössä oleva systeemi. (Täällä takapajulassa liimanhaistajat ei ole vielä keksineet viedä liikennevaloissa seisovalta naiselta käsilaukkua siitä apukuskin penkiltä).900i kirjoitti:Eikös se ole amerikan toiminto että ovet menee lukkoon kun lähtee liikkeelle. Näinhän on muissakin merkeissä. Kun ottaa virta avaimen pois lukosta niin aukeaa. Tosin jos ratin alla jo palaa niin tuskimpa siinä toimii enää mon muukaan laite.
Ainakin VAG konsernin laitteissa tuon ominaisuuden saa helposti käyttöön, tuskin Saabissakaan kovin kummaista vaatii.
Juu erittäin hyvä varsinkin silloin kun avain on vaikka penkillä.SS kirjoitti:Kun avain on pois virtalukosta, niin silloin automaattinen lukkiutuminen voi olla hyväkin ominaisuus, ei ainakaan unohdu vahingossa auto lukitsematta.